اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304218
تاریخ انتشار: 1400/10/09 13:56
به دنبال دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان؛
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان گفت: با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی از جاده بهبهان رامهرمز که به دلیل بارندگی های اخیر نشست کرده بود و پیرو دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان به این دادستانی برای پیگیری مسئله، عصر روز هشتم دی ماه به همراه کارشناس و ناظرين پروژه در محل حاضر و از نزدیک وضعیت پل و جاده مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری خوزستان، علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در این باره گفت: حسب اظهارات کارشناس طرح و ناظرین طرح، دستک پل احداثی جلوی آب وارده ناشی از بارندگی را مسدود کرده و باعث تجمع آب و نشست پل شده است.


وی ادامه داد: در همین خصوص مقرر شد که کارشناسان مربوطه جهت بررسی دقیق‌تر از تهران به محل اعزام شوند که متعاقبا گزارش نهایی منتشر خواهد شد.
قاسمی نژاد افزود: از امروز صبح جاده و پل ترمیم شده و بارگذاری بر روی آن انجام شده است که مشکل اساسی برای آن محل به وجود نیامده ولی نیازمند بررسی است.
وی گفت: شرکت پیمانکار می‌بایست پاسخگوی مشکل ایجاد شده باشد چرا که حدود سه سال پیش نیز در اثر بارندگی یکی از پل های احداثی تخریب شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان تصریح کرد: با توجه به مکاتبه انجام شده با سازمان بازرسی، منتظر گزارش آن مجموعه هستیم و در صورت احراز تخلف از‌ سوی هر یک از نهادهای متولی، با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*