اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304342
تاریخ انتشار: 1400/11/04 18:19
مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

عصرجهان-طی حکمی از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


در حکم صادره خطاب به  «حسنعلی عزت خواه» آمده است؛
نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می‌شوید.
امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و همسویی با برنامه‌های ریاست محترم جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونان وزارت، در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی و اجرای سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله، خدمت بی منت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسألت دارم.
حسنعلی عزت خواه در گفت و گو با ایسنا ضمن تایید خبر انتصاب خود بعنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان تودیع و معارفه هنوز مشخص نیست.
گفتنی است؛  حسنعلی عزت خواه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ناپیوسته در رشته تحصیلی تاریخ تشیع با ۲۸ سال سابقه کار، از کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است.
یادآور می شود که عزت خواه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب، دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه لوداب و همکاری با شورای عالی آموزش و پرورش استان، مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس گروه متوسطه نظری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول حراست اداره کل کانون پرورش فکری و کانون زبان استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد.
پیش از عزت خواه، هادی زارع پور این مسئولیت را به مدت بیش از ۸ سال بر عهده داشت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*