اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304407
تاریخ انتشار: 1400/11/11 22:59
برای اجرای این برنامه ها جلسات متعددی برای هماهنگی در سطح شهرستان و ناحیه مقاومت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،  به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ، نشست خبری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر بسیج و سپاه با حضور سرهنگ پاسدار علی جعفری فرمانده سپاه گتوند در این ناحیه برگزار شد.
 سرهنگ پاسدار علی جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر با اشاره به آیه ۵ سوره ابراهیم اظهار داشت : دهه مبارکه فجر آغاز عدالت و پیروزی حق بر باطل است و از آن به ایام الله نام برد.
  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند با اعلام برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه درخصوص گرامی داشت دهه مبارکه فجر در شهرستان گتوند گفت : برای اجرای این برنامه ها جلسات متعددی برای هماهنگی در سطح شهرستان و ناحیه مقاومت برگزار شد.


 سرهنگ پاسدار علی جعفری به مناسبت آغاز جشن دهه فجر اظهار کرد : انقلاب ما به عنوان اعجاز قرن باعث فروپاشی و از بین بردن منکری بنام رژیم پهلوی و روی کار آمدن حکومتی اسلامی شد که با وجود تمام چالش هایی که دشمنان و معاندین اسلام در طول این ۴۳ سال بر ما ایجاد کردند ، با بهره گیری از مبانی فکری ، ایدئولوژی و با استعانت از مکتب اسلامی در مسیر اصلی ترسیم شده خویش قرار دارد و در حال تبیین اهداف اسلامی است.
 سرهنگ جعفری ادامه داد : اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کنیم باید همه ابعاد این نظام را با همه ابزار های رسانه ای که در اختیار داریم با ظرافت و هنرمندانه به مردم جهان معرفی کنیم.
 وی اضافه کرد : که در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر به صورت متمرکز توزیع بیش از ۲ هزار بسته ی کمک معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج ، برگزاری رزمایش ثامن ۱۸ با عنوان روشنگری در بین اقشار مختلف بسیج و محلات ، برگزاری همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی ، همایش تجلیل از رزمندگان و خانواده های شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و گردان ابوذر شهرستان و همچنین برگزاری برنامه های متعدد هنری و فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت شهرستان خبر داد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*