اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304417
تاریخ انتشار: 1400/11/13 19:00
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فراهم شدن امکانات ورزشی در سراسر استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ سید علی احمدزاده در مراسم تجلیل از قهرمان پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی‌فقیه برگزار شد با تبریک دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز در سراسر کشور عزای عمومی است که این روز را تسلیت عرض می‌کنم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیت‌الله صافی گلپایگانی از یاران دیرین امام و رهبری بودند، ارتحال این عالم وارسته ضایعه بزرگی است که جبران ناپذیر است.
وی در بخش دوم سخنان خود بیان کرد: از طرف مقام معظم رهبری هدایایی برای تجلیل از نائب قهرمان پارالمپیک استان " علی پیروج" ارسال شده که توسط نماینده ولی‌فقیه تقدیم این ورزشکار شد.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در استان از این ورزشکار تجلیل می‌‌شود، خطاب به سرپرست ورزش و جوانان گفت: امکانات و شرایط مورد نیاز برای ادامه فعالیت و تمرینات این ورزشکار فراهم شود و حمایت همه‌جانبه صورت گیرد تا شاهد رشد و ارتقاء علی پیروج در مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت و امکانات ورزشی در استان اشاره کرد و یادآور شد: طی چهار دهه عمر انقلاب اقدامات خوبی در احداث امکانات ورزشی صورت گرفته و شرایط نسبت به گذشته تغییراتی فراوانی کرده است.
وی بیان کرد: امکانات و سالن‌های ورزشی متناسب با استعدادها در تمام شهرستان‌ها هم پیش‌بینی شود و در صورتی که خلاء و کمبودی در این خصوص وجود دارد برطرف شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*