اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304495
تاریخ انتشار: 1400/11/21 21:00
شهر پرند در چهل و سومین بهار انقلاب با افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی، فرهنگی و خدماتی به سمت توسعه نزدیک شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، مراسم افتتاح و بهره برداری از ۴ پروژه عمرانی شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند، پیش از ظهر دیروز ۲۰ بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور دکتر نائبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر مسئولان شهرستان رباط کریم و شهر پرند برگزار شد.

در این مراسم که با حضور معاون استاندار تهران، احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین کاظمی امام جمعه، اله یاری شهردار پرند، اعضای محترم شورای اسلامی شهر پرند، سرهنگ ارشدی فرمانده سپاه و سایر مسئولان برگزار شد و ۴ پروژه بزرگ و شاخص عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و خدماتی مدیریت شهری پرند، افتتاح گردید.

حمیدرضا اله یاری شهردار پرند در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مسئولان تصریح کرد: امروز ماحصل سه ماه تلاش جهادی و شبانه روزی همکاران بنده در شهرداری و شورای اسلامی شهر به ثمر نشست و با رویکرد تحقق پرند شهر خانواده محور و توسعه متوازن، پروژه های مدیریت شهری افتتاح و به بهره برداری می‌رسند.

شهردار پرند تصریح کرد: هدفِ مجموعه مدیریت شهری، توسعه متوازن و عدالت محور است و در کنار پروژه های دهه مبارک فجر که امروز افتتاح می شوند، چندین پروژه بزرگ و شاخص در فازهای ۳ تا ۶ را در دست اجرا داریم.

اله یاری افزود: با نگاه تخصصی و هدفمند و رویکرد پرند شهر خانواده محور، به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اولین مرکز اختصاصی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان با تلاش شبانه روزی و در کمتر از ۵۰ روز احداث و افتتاح شد.

این مدیر سابق شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نخستین پارک ترافیک شهر پرند که در سطح شهرستان های استان تهران پروژه ای کم نظیر به شمار می رود با هدف آموزش کودکان و نوجوانان و ایجاد فضایی ایمن، شاد و مفرح در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع در مدت یک ماه احداث و امروز افتتاح می شود.

شهردار پرند در ادامه اظهار داشت: تجهیز و بهره برداری از مرکز آموزش مهارت های کودکان و نوجوانان با عنوان مرکز “رویش” یکی دیگر از پروژه های مدیریت شهری پرند در ایام الله دهه فجر است که مطمئنا تاثیر بسزایی برای ارتقای سطح آموزشی کودکان شهر پرند خواهد داشت.

وی با تاکید بر نگاه جامع و عادلانه محور مدیریت شهری، گفت: تجهیز و بهره برداری از ایستگاه شماره چهارم آتش نشانی پرند در فاز ۶ شهرک مهستان و ایستگاه شماره سوم که چندی پیش در شمال این فاز به بهره برداری رسید از دیگر اقدامات شهرداری پرند در ایام الله دهه فجر است.

اله یاری در پایان خاطر نشان کرد: مدیریت شهری پرند برای دست یافتن به توزیع عادلانه امکانات با نیاز سنجی و اولویت بندی، پروژه های متنوعی همچون بازار های میوه و تره بار، زمین های چمن مصنوعی، گرمخانه، پارک مدیریت بحران و … را در فازهای ۳ تا ۶ در دست اجرا دارد تا همه شهروندان عزیز پرند از امکانات لازم بهره مند شوند.

گفتنی است پروژه های عمرانی شهرداری پرند با حضور و به دست خانواده های معظم شهدا افتتاح شد. مجموعه شهربانو به دست مادر شهید گرانقدر مسعود پتراکو، مرکز رویش و پارک ترافیک با حضور فرزندان شهید مدافع حرم شهید نوچمنی و ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی به دست پدر شهید اکبر ترهنده افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب ها:
عصرجهان ؛ افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*