اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304497
تاریخ انتشار: 1400/11/22 11:45
کارخانه تولید کننده سولفات آمونیوم در شهرستان چرام صبح روز پنج شنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، صبح روز پنج شنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،فرماندار چرام، معاون بانک توسعه تعاون استان و مسئولان شهرستانی به صورت ویدئو کنفراس همزمان با ۱۰۲ طرح تعاونی در سراسر کشور، کارخانه تولید سولفات آلومینیوم چرام به بهره برداری رسید.

 

تقوی سرمایه گذار دنا صنعت گفت:مهمترین مشکل ما نبود تریلر در شهرستان هست که ما مجبور به خرید یک تریلر شدیم

تقوی اضافه کرد:این کارخانه تنها تولید کننده سولفات آلومینیوم در جنوب کشور است .

گفتنی است ایران از واردکنندگان سولفات است و با راه اندازی این طرح علاوه بر صرفه جویی، نیاز کشور به واردات این ماده معدنی کاهش می‌یابد.

وی افزود:حضور توفیقیان فرماندار چرام تا پاسی از شب برای پیشبرد کارهاانگیزه ایجاد کرد که از ایشان نهایت تشکر دارم.

فرماندار چرام با تبریک دهه فجر گفت:برای حمایت از سرمایه گذاران در این کارخانه و رفع مشکل بیکاری، جذب نیروی فعال و کارآمد، رونق اقتصادی، کمک به تولید ملی و توسعه استان و شهرستان در تلاشیم اقدامات خوبی انجام شود که از مهمترین کارهای اشتغال و تولید هست

 

توفیقیان نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب را ضرورت دانست و افزود:یعنی ما می‌توانیم یکسری از مسائل و مشکلات یا یکسری از امتیازات‌مان را مدنظر قرار دهیم و به تناسب رفع آن نواقص یا پررنگ کردن آن امتیازات، یک شعاری را برای سال تعریف کنیم.

وی افزود : باید به نتایج نامگذاری توجه داشت و در پیشبرد اهداف ان تلاش کرد.

رئیس شورای اداری اظهار کرد:عزم دولت در حمایت از تولید جدی است وبرای رونق تولید و اشتغال در استان حمایت جدی می کنیم.

 

سید عبدالرحمان توفیقیان عنوان کرد: هشت سال جنگ در این استان باعث عقب ماندگی‌هایی و توسعه استان و بالطبع شهرستان شده است، مردم بایستی به سوی داشته‌ها و سرمایه‌های موجود سوق داده شوند.

توفیقیان به سرمایه‌های اجتماعی بسیار ارزشمند در شهرستان اشاره کرد و گفت: باید در راستای توسعه استان از آن بهره بگیریم. کارخانه و صنعت به تنهایی توسعه به بار نمی‌آورند. بلکه این همت مردم است که توسعه را رقم می زند.

وی اضافه کرد: دهه اول انقلاب روح مصرف گرایی برما حاکم بود به قیمت دلخواه مایحتاج را به ما می فروختند ولی امروز در عرصه ها مختلف شاهد شکوفایی هستیم.

وی افزود :باید به سمت تولید و از خام فروشی جلوگیری کنیم.

برچسب ها:
چرام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*