اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304498
تاریخ انتشار: 1400/11/22 14:54
خبر خوش فرماندار چرام؛
توفیقیان: با تکمیل این پروژه شاهد کاهش میزان تصادف ها و ارتقای سطح ایمنی در این محور خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام در ایام الله دهه فجر گفت: پروژه چرام به باشت در فازاول به طول ۲کیلومتر به مبلغ۱۶ میلیارد تومان در هفته آینده به مناقصه خواهد رفت .

وی با بیان اینکه این محور ارتباطی به طول ۱۰کیلومتر است،گفت: تکمیل جاده ارتباطی چرام به باشت نقش مهمی در رفاه حال مردم و تردد آسان وسایط نقلیه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به تکمیل عملیات اجرایی این پروژه افزود: با تکمیل این پروژه شاهد کاهش میزان تصادف ها و ارتقای سطح ایمنی در این محور خواهیم شد.

رئیس شورای اداری چرام افزود: به دلیل نیاز و وجود مشکل های ارتباط جاده ای، تسریع در تکمیل این پروژه ضروری است.

توفیقیان افزود: محور چرام به باشت یکی از زیباترین محور‌های مواصلاتی جنوب کشور در ایام بهار به خصوص فروردین و اردیبهشت به شمار می‌رود.
جاده ارتباطی باشت-چرام که چهار شهرستان استان شامل (چرام، کهگیلویه، لنده و لیکک) را به محور ترانزیتی گچساران ـ. بابامیدان و شیراز و یا گچساران ـ. خوزستان متصل می‌کند.

محور باشت به چرام بیش از ۶۳ کیلومتر طول دارد و مدتی است این جاده در دست تعمیر وبازسازی است، پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه خیز در این محور ارتباطی در سالیان گذشته موجب بروز تصادفات متعدد و کشته و مجروح شدن عده زیادی از هموطنانمان شده است، اما متاسفانه مدتی است که این طرح نیمه کار رها شده بود.

برچسب ها:
چرام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*