اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30450
تاریخ انتشار: 1395/02/22 15:06
یاداشتی خطاب به مسئولین؛
مدیر کل بنیاد شهید: بهسازی راه دسترسی به گلزاراین شهیدان برعهده راه وشهرسازی است و نصب ستون های برق در زمینه روشنایی نیز وظیفه اداره برق شهرستان میباشد.

به گزارش خبرنگار عصرجهان از شهرستان چرام، گلزارشهیدان منصور اندیشه و عوض حکیم نژاد در بافت قدیم روستای نهم بخش سرفاریاب از نظر دسترسی وهمچنین نبود روشنایی مشکلات زیادی را برای مردم بویژه والدین پیر این دوشهید والامقام بوجود اورده است.
علی رغم حضور خبرنگاران خبرگزاری فارس،ایسنا،تسنیم،پایگاه خبری عصرجهان،صدای جنوب، صبح دنا و خبردنا و انعکاس مشکلات این گلزار به مسئولان ازجمله مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران،فتاح پور فرماندارچرام،ماهیاری رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرام ،رواز رییس بنیاد شهید این شهرستان تاکنون اقدامی نگردیده است.
مهدی مدیرکل بنیاد شهیداستان گفت: بهسازی راه دسترسی به گلزاراین شهیدان برعهده راه وشهرسازی است و نصب ستون های برق در زمینه روشنایی نیز وظیفه اداره برق شهرستان میباشد.
این مسئول گفت ما تلاش داریم که به این گلزار با توجه به درخواست های مکرر مردم توجه بیشتری نماییم  و مشکلات موجود را حل کنیم.
فتاح پور فرماندار چرام گفت برنامه ما ساماندهی این گلزار و احداث جاده و اتصال برق را با رایزنی با مدیران استانی پیگیری و تامین اعتبار می کنیم.


ماهیاری رییس اداره راه و شهرسازی چرام هم به سخنان فرماندارچرام و مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت به علت مسافت زیاد و دوری این گلزار از جاده اصلی این اداره در زمینه تامین اعتبار ان دچارمشکل است.
ماهیاری گفت: براورد اولیه احداث جاده برای گلزار این دو شهید در حدود۵۰۰میلیون تومان است زیرا به غیراز جاده ،یک پل هم باید احداث گردد.


وی گفت اگر واقعا مسئولان میخواهند مشکلات این گلزار را حل نمایند باید ان را در کارگروه استانی مطرح و اعتبار ان را تامین نمایند در غیراینصورت ازعهده شهرستان چرام خارج است.
این مسئول در ادامه در جواب مدیرکل بنیاد شهید استان که گفته بود وظیفه اداره راه ،ساخت جاده برای گلزارشهداست نیز گفت خوشحال می شویم بخشنامه ان را نیز ارایه کند.
رواز رییس بنیاد شهید شهرستان چرام هم گفت چندین بار مشکلات این گلزار را به مسئولان شهرستانی و استانی گزارش داده ایم ولی متاسفانه تا کنون جوابی نگرفته ایم.


وی افزود در صورت تامین اعتبار، احداث جاده و نصب ستون های برق برای اتصال این گلزار به سیستم روشنایی در سریعترین زمان انجام خواهد گرفت.
والدین این دو شهید در گفتگو با خبرنگاران در زمینه خرابی جاده و سختی رفت وامد وهمچنین نبود روشنایی از بی توجهی مسئولان انتقاد کردند و خواهان توجه بیشترمسئولان شدند.

 

برچسب ها:
سرفاریاب ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*