اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304557
تاریخ انتشار: 1400/11/28 01:01
سرهنگ فرزین جمشیدی: بسیار خوشحال و خرسندیم که در جمع خانواده شهید امنیت شهرستان بهمئی هستیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصرجهان، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در دیدار با خانواده شهید امنیت شهید «جواد ویسی» بیان داشت: شهدای بزرگوار ما برای دفاع از امنیت، جان، مال و ناموس مردم دست به رشادت بزرگي زدند و جان عزیزشان را تقدیم انقلاب كردند.

وی افزود: خانواده گرانقدر شهداء پرچم داران سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز همگی وظیفه داریم قدردان آنان باشیم که چنین فرزندان دلیری را در دامان خود پرورش دادند.

وی گفت: بازماندگانشهداء سختی های زیادی را در نبود شهیدان بزرگوار تحمل می کنند که قطعا این صبر و شکیبایی آنان پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد.

سرهنگ جمشیدی افزود: اميدواريم ما نيز رهروان صديقي براي اين شهيدان گرانقدر باشيم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامي را نسل هاي آينده بشناسند و بدانند كه چه خون هايي براي اين انقلاب و آزادي که داريم، ريخته شده است.

وی گفت :شهدای امنیت در نزد همه ما بسیار عزیز و گرامی هستند و گفت :رهبر عزیز ما فرمودند که شهیدان نیروی انتظامی جان خود را داده اند تا حتی برای ثانیه ای امنیت این مرز و بوم دچار اخلال نشود بیشک رشادت و ایثار را به بهترین شکل معنا کرده اند و فردی که امنیت ندارد نمی تواند عبادت با آرامشی داشته باشد  و نه دررعلم و نه در اقتصاد کاری از او ساختته نیست

 

سرهنگ جمشیدی تصریح کرد: همه همکاران ما در مجموعه نیروی انتظامی عزم خود را برای مقابله با ارازل و اوباش جزم کرده اند و اجازه نخواهیم داد کسی به مال و ناموس مردم تجاوز کند.

وی گفت: نیروی انتظامی با قدرت و برنامه ریزی راهی که شهید جواد ویسی و امثالش برای برخورد با ارازل و اوباش رفتند را ادامه خواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ، از دستگاه قضایی هم خواست برای این افراد اشد مجازات را داشته باشند و برخوردی شود که درس عبرتی باشد برای دیگران و هزینه جرم افزایش پیدا کند.

وی از مردم خواست در شناسایی ارازل و اوباش با پلیس همکاری داشته باشند تا بتوان بصورت ویژه و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد کرد.

سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی بهمئی ابراز داشت: تا ما دامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ضمن این مطلب که شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می دارد، اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانوادهای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

وی افزود :سرکشی از خانواده شهدا یک تکلیف است و دغدغه همه مسولین این نظام مقدس جمهوری اسلامی رسیدگی به مشکلات این عزیزان است.

سرهنگ جمشیدی در پایان ادامه داد" لباس سبز ناجا لباس شهادت است و کارکنان خدوم نیروی انتظامی افتخار می کنند که ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

گفتی است: در پایان این دیدار به همت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی لوح تجلیل اهداء شد.

لازم به ذکر است: شهید جواد ویسی سوم آبان 70 در شهرستان بهمئی کهگلویه و بویراحمد متولد شد. پس از گذراندن دوران متوسطه به استخدام نیروی انتظامی درآمد و در اسفند ماه 90 لباس سبز ناجا را بر تن کرد.

پس از گذراندن دوره آموزشی در رسته آگاهی مشغول خدمت  و به استان خوزستان منتقل گردید. مدتی را در اهواز و سپس به بندر امام خمینی منتقل گردیده و در پلیس آگاهی این شهر مسئولیت مبارزه با قاچاق کالا را نیز به عهده داشت

سی و یکم خرداد 95 در اجرای دستور مقام قضایی برای دستگیری سارقی متواری به همراه رئیس پلیس آگاهی شهر سر بندر سرگرد منوچهر کرمی عازم ماموریت شده  و پس از ورود به منزل متهم ، برادر و خود متهم با مامورین درگیر شده ولی جواد و رئیسش بخاطر حضور خانواده متهم  در منزل دست به اسلحه نبرده  و  متهم را دستگیر ولی در اقدامی ناجوانمردانه برادر متهم با اسلحه شروع به تیراندازی نموده و بر اثر اصابت گلوله جواد و رئیسش هر دو به شهادت رسیدند.

خبرنگار/سامان خوبی زاده



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*