اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304596
تاریخ انتشار: 1400/12/02 00:15
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و رئیس بنیاد شهید شهرستان بهمئی طی پیام هائی جداگانه عروج جانباز ۸سال دفاع مقدس را تسلیت گفتن.

جناب سرهنگ مهدی ‌غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی عروج ملکوتی جانباز ۸سال دفاع مقدس (شادروان سبز علی صادقی مهر) را تسلیت گفت.


در این پیام تسلیت آمده است:
جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف، به ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند. آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند.
به یقین مرحوم سبز علی صادقی (سرباز ولایت - ایثارگر و رزمنده بسیجی – و قهرمان جبهه‌های حق علیه باطل بود) که با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشت و اجر ایمان و مجاهدتش، روح پر تمنای آنان را به هم‌رزمان شهیدش واصل می‌کند.
مرحوم صادقی در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس  تا دفاع از مرز‌های معنوی انقلاب اسلامی با حضور محکم و استوار خود در میدان‌های پر خطر، خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشت و سرباز وفادار ولایت بود و بعد از سالیان متمادی و مشقت جانبازی به همرزمانش پیوست.
عروج عاشقانه این جانباز عزیز را خدمت خانواده‌های معظم ایثارگران، جانبازان و خانواده های برادران صادقی مهر تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام سلامتی و پیروزی مسالت می‌نماییم.

حجت اله فروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی طی پیامی عروج جانباز ویادگار هشت سال دفاع مقدس ، سبزعلی صادقی مهر را تسلیت گفت.


  متن این پیام بشرح ذیل می باشد
بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
خانواده محترم جانباز گرانقدر«سبزعلی صادقی مهر» سلام علیکم ،
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت می‌باشند که تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به‌ویژه در میان نسل‌های آینده‌ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.
بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به هم‌رزمان شهیدش پیوست و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا (ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره‌مند شد.
این‌جانب مصیبت وارده را تسلیت گفته و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.
به‌یقین روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور خواهد گردید. (انشاء الله)

با احترام
حجت اله فروزی خادم خانواده شهدا وایثارگران  در شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*