اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304656
تاریخ انتشار: 1400/12/07 18:22
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: خدمات توانبخشی که تا پیش از این تحت پوشش بیمه ها نبود و هزینه های زیادی برای معلولین داشت، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ایرساآنلاین، دکتر امید قادری اظهار کرد: در راستای حمایت از معلولین و افراد کم توان با مصوبه مجلس شورای که به بیمه سلامت ابلاغ شد خدمات توانبخشی که تا پیش از این تحت پوشش بیمه ها نبود و هزینه های زیادی برای معلولین داشت، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست از این پس هزینه هایی بابت کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی چند اندام، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی و هزینه های که بابت اندام های مصنوعی توسط معلولان انجام شده است می توانند به مراکزی توانبخشی که طرف قرارداد بیمه سلامت است و مجوز از دانشگاه علوم پزشکی یا سازمان بهزیستی دارند می توانند خدمات دریافت کنند.

قادی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده‌است که از نیمه اسفند ماه مراکز توانبخشی پذیرای بیماران در بخش هزینه های درمانی توانپزشکی و توانبخشی باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: معلولینی که اقدام به تهیه اندام مصنوعی کردند می‌توانند فاکتورهایی که هزینه شده به اداره کل بیمه سلامت ارائه دهند و معلولین شنوایی که برای سمعک هزینه کرده‌اند هم می‌توانند به اداره کل سلامت شهرستان‌ها و استان مراجعه کنند و هزینه‌هایی که در این موارد انجام پذیرفته بیمه سلامت تقبل خواهد کرد

 

برچسب ها:
ایرسا آنلاین ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*