اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304703
تاریخ انتشار: 1400/12/12 20:38
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با تأثر از کرونا، قابل قبول نیست، گفت: والدین و دانش‌آموزان برای استفاده بهینه از فرصت طلایی باید مطالبه برقراری کلاس‌های حضوری را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان  حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال بااشاره به سومین سال از شیوع کرونا، اظهار کرد: در سومین ماه اسفندی هستیم که تعلیم و تربیت دانش آموزان متاثر از کرونا شده و کیفیت آموزش قابل قبول  نیست.

وی گفت: در این راستا تنبلی دانش آموزان  پایه دوازدهم و عدم آگاهی والدین و عدم برنامه برخی مدارس باعث شده که کلاس حضوری برای این دانش آموزان  که در چند ماه آتی کنکور دارند ،تشکیل نشود .
رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم هر سه سال دبیرستان را با تعطیلی کلاس مواجه شد، افزود: دانش‌آموزان در سال ۹۸ که ابتدای ورود به متوسطه دوم بودند ، از ابتدای اسفند کلاس‌ها تعطیل شد و سال قبل هم کلاس حضوری نداشتند و امسال هم به بهانه دوازدهم بودن در کلاس درس حاضر نمی‌شوند .

وی با تأکید بر اینکه مطالبه والدین و دانش اموزان باید استفاده بهینه از فرصت کلاس حضوری باشد، افزود:  این دوران  فرصت طلایی زندگی بچه هاست .

برچسب ها:
آوای سیدجمال ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*