اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304717
تاریخ انتشار: 1400/12/14 19:18
زکی نژاد مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی : امروز در این مکان مقدس با هم عهد می بندیم اخوت، صداقت، شفافیت، کرامت و عدالت را همواره در میان خود نگاه داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، مراسم عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با حضور مهندس اکبر زکی نژاد مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی و حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی و جمعی از کارکنان این اداره برگزار شد .


حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در این مراسم اظهار کرد: خون شهیدان و صبر خانواده های این عزیزان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
وی گفت: امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.
حجت الاسلام موسوی منش بیان کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرد.


وی اضافه کرد: تعهدی که نسبت به شهدا داریم  مسئولیت ما را سخت تر می کند واز روح ملکوتی شان استعانت میگیریم  و  امیدواریم که بتوانیم خادمین خوبی برای این شهرستان  شهید  پرور باشیم.
 حجت الاسلام موسوی منش ضمن عرض تبریک به آقای زکی نژاد در پی انتصاب وی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی افزود: از خدمات و زحمات ۳ ساله رضا راهدار بهمئی مدیر پیشین تقدیر و تشکر فراوان دارم.
وی در پایان خطاب با به آقای زکی نژاد گفت: از شما انتظار ویژه داریم که توجه ویژه ای نسبت به کارکنان داشته باشید و نسبت به حال و رفاه آنها هم باید مورد توجه شما قرار بگیرد.
مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی گفت : به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمات ارزنده‌ای در این دوران ارائه شده، که می‌طلبد این خدمات بیشتر و بهتر از گذشته تداوم داشته باشد، تا شاهد شکوفایی ایران اسلامی باشیم.


اکبر زکی نژاد افزود: امروز در این مکان با شهدا تجدید میثاق می بندیم در خدمت بی منت و در خور شان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص قرار دهیم و در این راه وقت نشناسیم.
وی بیان داشت: خون شهدا با همه مخلوقات متفاوت است، از این رو خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز افضل جامعه هستند.
زکی نژاد همچنین تاکید کرد: امروز در این مکان مقدس با هم عهد می بندیم اخوت، صداقت، شفافیت، کرامت و عدالت را همواره در میان خود نگاه داشته باشیم.
مدیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه   هدف از غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر  شهدا این است که ما خدمتگزاران بار دیگر با آرمان های این عزیزان بیعت کنیم.خاطر نشان کردند: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب می شود که انسان بدون نگاه به جنبه مادی کاری آن  را انجام دهد‌.
حاضران با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان و بر حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام وانقلاب تقدیم کرده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*