اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304827
تاریخ انتشار: 1400/12/22 18:14
مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی از ضربات سهمگین سربازان گمنام امام زمان(عج) به شبکه جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین باند سلاح و مهمات در این استان متلاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از آوای سیدجمال، مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در نشست صمیمی با فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌غربی، با تبریک اعیاد شعبانیه و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار داشت: امسال و سال گذشته، اراذل و اوباش در آذربایجان‌غربی به‌سختی ضربه خوردند و این استان در وضعیت سفید در برخورد با اراذل و اوباش قرار دارد.

وی افزود: در یک ماه گذشته بزرگترین شبکه جاسوسی وابسته به رژیم صهیونیستی در آذربایجان‌غربی ضربات سختی را متحمل شد. عوامل این شبکه به‌خاطر پول و مادیات جذب این شبکه شده بودند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، با اشاره به دستگیری پزشکان قلابی و پلمب مطب‌های غیرمجاز نیز گفت: در این زمینه، حتی در برخی مطب‌ها با مدرک دیپلم اقدام به انجام جراحی می‌کردند، از سوی دیگر در حوزه املاک و قولنامه نیز بسیاری از متخلفان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: محور اقدامات اداره‌کل اطلاعات آذربایجان‌غربی شامل فسادستیزی، ظلم‌ستیزی و تبعیض‌ستیزی است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، تأکید کرد: بی‌تردید اگر مسئله‌ای سبب سلب آرامش و امنیت مردم شود، سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره‌کل اطلاعات استان، از آن ممانعت می‌کنند.

وی با اشاره به برخی دستگیری‌ها در مجموعه‌ها، ابراز داشت: برخی مسئولان با قرار وثیقه آزاد هستند اما صلاحیتشان رد شده است و از سوی دیگر هر وثیقه‌ای دلیل بر محکومیت نیست و بی‌تردید اگر کسی حتی یک روز محکومیت داشته باشد اجازه پست گرفتن ندارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، در ادامه با اعلام اینکه "امسال 5 تن هروئین در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است"، اظهار داشت: از سوی دیگر 57 تن انواع مواد مخدر در استان توقیف شده است.

وی تصریح کرد: این هفته یک شبکه جاسوسی در آذربایجان‌غربی شناسایی شده و تحویل مراجع قضایی شده است.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
آوای سیدجمال ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*