اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304926
تاریخ انتشار: 1401/01/06 11:25
سید یوسف فخرائی: دهیاری و شورا بارها به اداره مخابرات شهرستان مراجعه و پیگیری کردیم که به ما گفتند بزودی سیستمی در روستای تنگ عبدال نصب میکنیم که تا شعاع پنج کیلومتری سرعت اینترنت را افزایش میدهد که متاسفانه شعاری بیش نبـود.

پایگاه خبری عصرجهان؛دهیار روستای سید صفی با ارسال یادداشتی نوشت:

با تیریک سال نو به شهروندان عزیز شهرستان بهمئی و سادات جلیل روستای سیدصفی


احتراما به استحضار میرساند که دلسردی در کار پیمانکاران حوزه مخابرات کهگیلویه، ضعف زیرساخت‌ها و به روز نبودن تجهیزات مخابراتی، آنتن دهی شبکه تلفن همراه را در شهرستان بهمئی با مشکلات متعددی روبرو کرده که این امر باعث شده  آنتن دهی ضعیف و سرعت اینترنت بسیار کندی در چهار ماه اخیر در شهرستان بهمئی و روستاهای آن را شاهد باشیم.


یکی از بسترهای لازم در وضعیت کنونی ویروس کرونا برای اعمال محدودیت های ضروری وجود بستر اینترنت مناسب و مطمئن است، شهرستان بهمئی نه‌ تنها اینترنت خوبی ندارد بلکه از ابتدایی ترین موضوع یعنی آنتن‌دهی خوبی بهره نمی برد.
برخورداری از بستر اینترنت مناسب در شرایط کرونایی، با توجه به غالب بودن جمعیت روستایی و وضعیت پراکندگی روستاهای شهرستان از ضروریات به شمار می رود.


اما در روستاها هم شرایط بدتر از شهر لیکک است به طوری که علاوه بر نبود آنتن دهی مناسب، با اینترنت بسیار ضعیف مواجه هستند به طوری که در خیلی از مناطق سرعت اینترنت در حد متوسط هم نیست.
این نقد به مسئولان استانی و شهرستانی وارد است که چرا در این عصر ارتباطات که تقریباً کاری نیست که نتوان با دنیای ارتباطات انجام داد، وضعیت آنتن دهی و سرعت اینترنت این شهرستان به این حال و روز رها شده باشد،
یوسف فخرایی دهیار روستای سیدصفی گفت روستای سیدصفی سرعت اینترنت و آنتن دهی بسیار ضعیفی دارد و هر روز شاهد اعتراضات مردم روستا و بخصوص دانش اموزان و شاگردان کلاسهای انلاین هستیم. دهیاری و شورا بارها به اداره مخابرات شهرستان مراجعه و پیگیری کردیم که به ما گفتند بزودی سیستمی در روستای تنگ عبدال نصب میکنیم که تا شعاع پنج کیلومتری سرعت اینترنت را افزایش میدهد که متاسفانه شعاری بیش نبـود.
حال با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران در حال نصب اینترنت 5G هستند و با توجه به ضرورت استفاده از اینترنت و بروز بودن گوشی ها متاسفانه شاهد حداقل ها در بحث سرعت و آنتن دهی مناسبی در این روستا نیستیم.
اینجانب به عنوان دهیار و خادم مردم از مسئولان درخواست پیگیری و رفع این مشکل در کل شهرستان  را دارم. و امادگی دهیاری را جهت هرگونه همکاری در رفع این مشکل را اعلام مینمایم
سید یوسف فخرایی فعال فرهنگی و دهیار روستای سیدصفی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*