اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304952
تاریخ انتشار: 1401/01/15 15:06
.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از گیل فام،  توزیع کیسه زباله تجدید پذیر، فرهنگ سازی و تحویل گرفتن سبزه های عید از گردشگران توسط  انجمن همیاران و پاکسازان طبیعت شهرستان اقلید در ۱۳ قروردین ۱۴۰۱ است.

پارک انقلاب اقلید همه ساله پذیرای گردشگران از استان های یزد ، فارس و اصفهان است ، شهرستانهای ابرکوه ، آباده و… یک روز بیاد ماندنی را در این تفرجگاه سپری خواهند کرد

با اقدامات مشابه در سالهای قبل توسط انجمن همیاران و پاکسازان طبیعت از سوی گردشگران مورد استقبال قرار گرفته و امسال نیز گردشگران با فرهنگ نهایت همکاری لازم را داشتند، این اقدام با همکاری شهرداری اقلید انجام گرفت.

گفتنی است در سایر نقاط تفریحی شهرستان اکیپ هایی از انجمن اقدام به توزیع کیسه زباله و فرهنگ سازی نمودند

اقلید از شهرهای شمالی استان فارس و مرکز شهرستان اقلید می‌باشد. اقلید دارای آب هوای سرد و خشک است و جمعیت آن در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۰٬۳۴۱ تن بود. شهر اقلید با بیش از ۲٬۳۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا، دومین شهر بلند در استان فارس پس از صفاشهر و ششمین شهر مرتفع کشور است.

دریاچه کافتر، تنگ براق، کوه بل، قدمگاه سده، چشمه بالنگان، باتلاق گور بهرام، آسپاس، حوضچه دختر گبر، امامزاده سید محمد، چشمه محمد رسول‌الله، منطقه شکارممنوع بصیران، سرداب، بید سبحان، پارک انقلاب، پارک پارسیان، باغ گل خارستان، قلعه شهرآشوب، فی منی حسن‌آباد، قوره‌دان، امامزاده اسماعیل، و چشمه‌های متعددی که فضاهای فرح‌بخش و زیبایی را فراهم آورده‌اند به همراه دامنه کوه‌ها و سواحل رودخانه‌ها و دریاچه سد ملاصدرا از مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی شهر و شهرستان اقلید به‌شمار می‌آیند.

 

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*