اخبار عمومی
اعلام وصول 2
304985
تاریخ انتشار: 1401/01/18 23:50
رییس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر با حضور مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ رضا سلم آبادی، در مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد شهرستان کاشمر به اخلاص در عمل تأکید کرد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای حرکت های جهادی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: تلاش کنیم در مسیر خدمت به خلق خالصانه قدم برداریم و مهم تر اینکه این مهم تداوم داشته باشد و بر صراط مستقیم ثابت قدم باشیم.

وی بیان داشت: تمام خدماتی که در کمیته امداد به محرومین ارائه می‌شود همان تعریف زیارت خدا را دارد چرا که بهترین عبادت، خدمت به خلق خدا است.
سلم آبادی با گرامیداشت یاد و نام حجت الاسلام شهید محمد اصلانی گفت:  اخلاص و تقوا در رفتار و گفتار شهید آشکار بود و دغدغه شهید خدمت به محرومین حاشیه شهر مشهد بود و آخرین باری که شهید را ملاقات کردم پیگیر بود تا برای حاشیه نشینان خدمات بیشتری انجام دهد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات شایسته ۳۰ ساله علیرضا آرامیان، رییس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشمر، مجید حسین زاده را طی حکمی به عنوان رییس جدید کمیته امداد کاشمر معرفی کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: حسین زاده از خانواده معظم شهدا  و فردی دغدغه‌مند است و انتظار داریم با وی همراهی داشته باشید.

وی یادآوری کرد: آرمان ما در کمیته امداد، خدمت به محرومین است و باید در ذیل این آرمان قرار بگیریم و امیدواریم رییس جدید با همدلی و همگرایی کارنامه درخشانی را در شهرستان از خود به یادگار بگذارند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*