اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305027
تاریخ انتشار: 1401/01/21 18:34
استاندار یزد گفت: بهترین اعمال نزد خداوند رسیدگی به امور محرومین است و این مهم در صدر اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، دکتر مهران  فاطمی در مراسم ضیافت افطاری ایتام تحت پوشش کمیته امداد یزد افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به سال تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  نام‌گذاری شده است،  دولت رسالت خویش را نسبت به محرومین در صدر اولویت فعالیت های خویش قرار داده و  برنامه هایی مدون جهت بهبود وضعیت معیشتی ، تهیه مسکن ،  ایجاد اشتغال  و سایر موارد مربوط به امور مددجویان تحت پوشش دارد.

وی ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های مثبت صورت گرفته در کمیته امداد استان یزد  با اشاره به‌ نقش‌ مؤثر این نهاد در رفع نیازمدندیهای قشر محروم و دهک های  کمتر برخوردار جامعه خواستار همکاری تمام حوزه های اجرایی استان و بسیج تمامی امکانات در دسترس جهت هم افزایی در پیشبرد برنامه های تدوین شده در کمیته امداد برای رفع نیاز های مددجویان شد .

محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور صمیمی استاندار در جمع ایتام زیر پوشش این نهاد و تقدیر از  همت والا و همه جانبه شخص استاندار در پیگیری  ولایی ، جهادی و همه جانبه در امور محرومین تصریح کرد:  کمیته امداد برنامه های مدون و کارشناسی شده را در زمینه های مختلف معیشتی ، مسکن ، درمان ، اشتغال و تحصیل ، و آموزش های دینی و فرهنگی برای خانواده های زیر پوشش در دست اجرا دارد.

به گفته وی با همراهی و  پشتیبانی هایی که در دولت سیزدهم که به نام دولت محرومین و مستضعفین نیز نامگذاری گردیده انجام می شود می توان قدم های مثبت ، مستمر و بسزایی در توانمندی خانواده های زیر پوشش و وبالابردن سطح زندگی آنان برداشت .

استاندار یزد در این مراسم پس از تقدیم هدیه به ایتام، به گفتگو با آنها نشسته و حرف ها ،مشکلات ، خواسته ها و پیشنهادات آنها را بصورت کامل شنیده و دستورات مربوط به رسیدگی هر کدام از مشکلات را چه در بحث کلان و چه به صورت موردی  در همان نشست صادر کرد .

این دیدار صمیمی و حضور پر خیر و برکت استاندار محترم هم باعث دلگرمی پرسنل امداد گردید وضمن اینکه باعث گره گشایی های زیادی در امور ایشان شد  ،  تاثیر بسزایی در بالابردن روحیه و تقویت خودباوری و عزت نفس ایتام و خانواده های آنان داشت .

در پایان نیز نماز جماعت با شکوه تمام و با حضور  کلیه حاضرین  برگزار و پس از آن  استاندار همسفره ایتام گردید.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*