اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305134
تاریخ انتشار: 1401/02/07 15:23
فرهاد مجیدی برای اینکه با استقلال قهرمان لیگ شود در روزهای اخیر با حواشی زیادی همراه شده است که کارشناسان معتقدند تاثیر زیادی بر بازی های باقی مانده لیگ دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، فرهاد مجیدی در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با استقلال قرار دارد؛ عنوانی بسیار ارزشمند که اگر به‌دست بیاید، طلسم ۹ ساله این تیم را خواهد شکست و محبوبیت مجیدی را دوچندان می‌کند. در عین حال اما مجیدی برای رسیدن به این مهم، مسیری جنجالی را می‌پیماید.

تقریبا هیچ هفته‌ای نیست که دست‌کم خبر درگیری لفظی او با یک نفر رسانه‌ای نشود. طرف مقابل می‌تواند از مدیران باشگاه و فدراسیون باشد یا مربی و خبرنگار و حتی کارشناس داوری! روشن نیست فرهاد در کدامیک از این پرونده‌ها محق بوده و در کدامیک مقصر، اما به هر حال نمی‌توان کتمان کرد که او رکورددار تنش روی نیمکت استقلال بوده است.

به بهانه حملات سریالی و بی‌وقفه مدیربرنامه‌های گابریل پین، دستیار مجیدی به سرمربی استقلال، بد نیست مروری کلی و اجمالی روی منازعات چند وقت اخیر فرهاد داشته باشیم. ببینید که او در چند جبهه جنگیده؛ گو اینکه شاید به خیلی از این جنگ‌ها هم نیازی نبوده است

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*