اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305160
تاریخ انتشار: 1401/02/10 22:59
برخی گمانه زنی ها از جدایی حامد لک دروازه بان پرسپولیس خبر می دهند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران، دروازه بان شماره ۱ پرسپولیس پس از مدتها درگیری با داوود فنایی و یحیی گل محمدی بالاخره با پادرمیانی رضا درویش مجوز حضور در تمرین را از سرمربی سرخ ها دریافت کرد و این روزها با حضور در تمرین باعث شده احمد گوهری با انگیزه های بیشتری خود را برای رقابت حساس با پیکان آماده کند.

در این میان نکته ای که وجود دارد به وضعیت دروازه پرسپولیس در بازی های فصل آینده مربوط می شود. سرخ ها اگرچه تا پایان این فصل مجبورند با لک و گوهری ادامه دهند اما برای فصل آینده قطعا یک دروازه بان بزرگ جذب خواهند کرد و به همین دلیل وضعیت حامد لک در هاله ای از ابهام قرار می گیرد.

این یک واقعیت است که حامد لک به همین راحتی ها با حضور یک دروازه بان بزرگ کنار نخواهد آمد. او می خواهد شماره یک باشد و بی تردید گلر شماره دو خوبی نیست و با توجه به اقدام عجیب و غریب یحیی گل محمدی و تمدید قراردادی که چند ماه قبل انجام شد، حالا باشگاه برای قطع همکاری با او کار سختی خواهد داشت.

باید دید خود لک در صورت حضور یک گلر بزرگ راضی خواهد شد با توافق مالی از پرسپولیس جدا شود و تصمیم می گیرد ضرر و زیان مالی اش را دریافت کند. آن هم در شرایطی که شنیده می شود حداقل رقم درخواستی او مبلغی حدود ۵ میلیارد تومان خواهد بود.

باید منتظر بود و دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و لک خواهد بود. شاید هم لک در همین ۶ بازی باقی مانده آن قدر خوب کار کند که پروژه حضور دروازه بان جدید در پرسولیس را به دست فراموشی بسپارد.

برچسب ها:
افق تهران ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*