اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305172
تاریخ انتشار: 1401/02/17 23:19
فرمانده انتظامی كاشمر از دستگیری دو قاچاقچی در اين شهرستان خبر داد و گفت: راننده بدون توجه به دستور ايست پليس متواری و پس از طي مسافتي تعقيب و‌ گريز ماموران انتظامی با همکاری پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه موفق شدند خودرو پرايد را متوقف كنند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از  ترشیز خوان؛ فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر از دستگیری دو قاچاقچی پس از طی مسافتی تعقيب و گريز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين احمدي در گفت ‌و گو با خبرنگار ما در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پليس مبارزه با موادمخدر کاشمر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مه ولات به كاشمر به يك دستگاه سواري پرايد مشكوك و به راننده خودرو دستور ايست دادند.

وي افزود: راننده بدون توجه به دستور ايست پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و‌ گريز ماموران انتظامي با همکاری پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه موفق شدند خودرو پرايد را متوقف كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان كاشمر اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسي از اين خودرو مقدار سه كيلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع ترياك را كشف و دو متهم را دستگير کردند.

احمدي با اشاره به تحويل دو متهم به مراجع قضايي یادآوری کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و سوداگران مرگ اخبار موردنظر را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اعلام كنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*