اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305184
تاریخ انتشار: 1401/02/18 19:40
طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به افزایش ۵ درصدی نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن متقاضیان دریافت این تسهیلات، باید ماهانه حدود یک میلیون تومان اقساط پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،   امسال هم با توجه به وضعیت بازار اجاره و برای حمایت از مستاجران تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان پرداخت می‌شود که امروز جزئیات این تسهیلات اعلام شد.

براساس این گزارش هم اکنون برای متقاضیان در استان تهران تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که این میزان تسهیلات نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ میلیون تومانی داشته است. اما میزان تسهیلات در سایر کلان شهرها و شهرهای کوچک به ترتیب افزایش ۵ میلیون و ۱۰ میلیون تومانی داشته به طوری برای سایر کلانشهرها ۴۵ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۳۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

میزان نرخ سودی که برای این تسهیلات در نظر گرفته شده امسال از ۱۳ درصد به ۱۸ درصد افزایش یافته و مدت بازپرداخت تسهیلات هم ۵ سال در نظر گرفته اند.

 

 

با بررسی و حساب کتاب‌هایی که صورت گرفت هم اکنون میزان اقساط تسهیلات ۶۰ میلیون تومان ودیعه مسکن برای استان تهران یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده به طوری که متقاضیان باید ۹۱ میلیون تومان در مدت ۵ سال بازگردانند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*