اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305216
تاریخ انتشار: 1401/02/20 14:41
فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر از کشف 256 كارتن ماكارونی و 10 كيسه آرد احتكاری به ارزش ۲۱۸میلیون تومان در این شهرستان خبر داد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ترشیز خوان؛ از کشف ۲۵۶ كارتن ماكاروني و ۱۰ كيسه آرد احتكاري به ارزش ۲۱۸میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسين احمدي بیان داشت: در پي كسب خبری مبني بر اين كه مقادیر قابل توجهی ماكاروني در سه انبار در شهرستان توسط افرادی سودجو احتکار شده، پیگیری موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس آگاهي با همکاری پرسنل جهاد کشاورزی پس از هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و محل های موردنظر را شناسایی و در بازرسی از انبارها ۲۵۶ كارتن ماكاروني و ۱۰ كيسه آرد احتکارشده را کشف کردند.
.
این مقام انتظامی با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۱۸ میلیون تومان برآورد کرده اند گفت: در این زمینه سه متهم به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان، از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*