اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305224
تاریخ انتشار: 1401/02/21 21:43
ویدیویی از سیلی خورد یک ناظم مدرسه از سوی فردی که گفته می‌شود یکی از اولیای دانش آموزان است در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای پیدا کرده است. در همین رابطه سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و نیز سخنگوی این وزارتخانه با انتشار توئیت‌هایی، به ماجرا واکنش نشان داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ کلیپی از سیلی خوردن ناظم یک مدرسه از سوی فردی که گفته می‌شود یکی از اولیای دانش آموزان است در فضای مجازی منتشر شد که موجب تکدر خاط احاد جامعه بالاخص جامعه فرهنگیان شد

 در همین رابطه سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و نیز سخنگوی این وزارتخانه با انتشار توئیت‌هایی، به ماجرا واکنش نشان داده‌اند.

مصطفی بابایی سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نوشت: «در رابطه با فیلمی که تحت عنوان سیلی خوردن ناظم مدرسه در حال انتشار است، عرض کنم این هنجارشکنی بین یکی از کسبه محل و معلم پرورشی مدرسه بوده است. حفظ کرامت و جایگاه مقدس فرهنگیان از اهم وظایف آموزش و پرورش و موضوع به جدیت در حال پیگیری می‌باشد.»

همچنین صادق ستاری فرد، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش نیز در این باره در توییترش نوشت: «‏جسارت یک کاسب محل به ناظم دبستان در حضور دانش‌آموزان موجب ناراحتی و تکدر خاطرجامعه معلمان شد. وزارت آموزش‌وپرورش با تعیین وکیل، این اتفاق تلخ که تعرض به حریم مقدس مدرسه وتربیت است را تا حصول نتیجه و برقرای عدالت پیگیری خواهد کرد. با این معلم خدوم صحبت ودلجویی کرده و پیام وزیر را به ایشان ابلاغ کردم.»

وزیر اموزش و پرورش هم در گفتگوی تلفنی آز معلم مورد اشاره دلجوئی کردند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*