اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305239
تاریخ انتشار: 1401/02/22 20:24
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: این توریست‌ که حدود 57 سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می‌شود که در همان لحظه با یک خودرو برخورد می‌کند.

سید حکمت الله موسوی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، مرگ یک توریست آلمانی در مسیر رفتن به سمت امامزاده عبدالله باغ ملک، اظهار کرد: این توریست به همراه دو نفر دیگر از مرز آذربایجان غربی وارد کشور شدند و از روز گذشته وارد اهواز شدند و امروز اهواز را به سمت باغملک ترک می‌کنند.

وی با بیان اینکه این سه توریست از طریق جاده رامهرمز- دو راهی اسلام آباد به سمت باغملک حرکت کرده‌اند، افزود: در بین راه یکی از توریست‌ها به نام جورج کمپه که حدود 57 سال سن دارد ناخودآگاه تعادل خود را از دست داده و روی زمین رها می‌شود.

 مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از همراهان توریست فوت شده، گفت: جورج کمپه که سابقه انجام عمل باز قلب دارد پس از بهم خوردن تعادلش و خوردن بر روی زمین به قسمت دیگر جاده پرت شده و با خودروی عبوری پراید برخورد می‌کند.

موسوی با بیان اینکه ظاهراً ضربه پراید به این شخص محکم نبوده، عنوان کرد: به نظر می‌رسد جورج پیش از برخورد با پراید سکته کرده و فوت می‌شود.

وی با اشاره به حضور نیروی انتظامی و پیگری علت حادثه، بیان کرد: اکنون دو توریست دیگر  تا انجام مراحل قانونی فرد فوت شده و تعیین تکلیف جنازه در هتل پار س اهواز اسکان داده شدند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*