اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305261
تاریخ انتشار: 1401/02/25 16:44
کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از سایت دولت ، رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.


آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به سازمان برنامه و بودجه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد، کمک معیشتی ماه اول به حساب تمامی افرادی که تا ماه قبل مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله کمک معیشتی دریافت نکرده‌اند و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، واریز شود.
رئیس جمهور در این جلسه گفت: اصل بر اعتماد به خوداظهاری مردم است لذا مبلغ کمک معیشتی ماه اول، به حساب این افراد نیز واریز شود تا به محض تأیید درخواست متقاضیان از سوی دستگاه‌های مسئول، این مبلغ توسط آنها قابل برداشت گردد و در ماه‌های آتی نیز همانند سایر مشمولان، بتوانند مبلغ کمک معیشتی را دریافت نمایند.
دکتر رئیسی در این جلسه تصریح کرد: وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی موظف است حداکثر ظرف یک ماه، این درخواست‌ها را بررسی و نتیجه نهایی را به سرپرستان خانوار اعلام نماید.



کانال تلگرام عصر جهان


عبدالحسین غریب صحراکار
|
Iran
|
1401/02/25 17:32
  +0

  -0
پاسخ
بنده یه پیکان قرازه مدل ۶۱ دزد نبر بنام خودم ونیز یه دستگاه خودرو تندر ال نود که مربوط به خانمم بوده ولی بخاطرایاب وزهاب اداری ، تصادفات ، بیمه و دیگر مسایل غیرمترقبه اداری چون حوصله ی دوندگی را دراین خصوص ندارد بنام بنده زده است وبراین اساس که در سامانه هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کرده‌ام علت قطع یارانه را به کن توضیح داده‌اند . خواهشاً با توجه به اینکه بنده داری زن خانه‌دار بیمار و دو فرزند تحصیلکرده مجرد وبیکار با حقوق بازنشستگی ناجیزی نسبت به این موج ویرانگر تورم لحظه ای دارم از مسوولین امراستدعا دارم مجدداً یارانه ی بنده واهل وعیال اینجانب را برقراری نمایید . بینی وبین الله بنده فقط یه مورد یارانه یعنی همون یارانه ی ۴۵۵۰۰ تومان را دریافت کرده ام ولاغیر . بزرگوار خدا را خوش نمیاد با کسی که ۴ سال تمام از سرحدات این مرز وبوم ودین وناموس وشرف مردم در جنگ ۸ ساله عراق علیه ایران دفاع کرده است این گونه برخورد نمایید. با تشکر از شما
زری جهانگیری
|
Iran
|
1401/02/25 17:56
  +0

  -0
پاسخ
من سرپرست خانوارم با این خرج وهزینه بالا چرا من جز دهک یک تا سه نیستم هزینه تحصیل بچه من خیلی بیشتر از اینه ایا باید .......شود تا راضی باشیدحتی یارانه رمصانم به من ندادن وسهام عدالت هم ندارم
زری جهانگیری
|
Iran
|
1401/02/28 17:04
  +0

  -0
پاسخ
من یه خانم سرپرست خانوارم هیچ شغلی ندارم ،سهام عدالت ندارم برا چی من جز دهک اول تا سوم نبودم یارانه رمضان رو هم بهم ندادن به نظرتون تو این اوضاع واحوال چطور باید تامین بشه مخازج گژاف ما

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*