اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305269
تاریخ انتشار: 1401/02/26 01:03
عبدالله حبیبی منش: هدف از این بازدید‌های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین کمبود های اخیر کالا در بازار است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، در پی گلایه های اخیر شهروندان شهرستان بهمئی در پی کمبود بعضی از مواد خوراکی ، دادستان این شهرستان با همراهی اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به صورت میدانی از بازار بازدید نمود.


دادستان شهرستان بهمئی در حاشیه این نظارت گفت: با توجه به تاکیدات رئیس کل محترم دادگستری استان و دادستانی استان و حمایت از حقوق عمومی مردم،بازدید از بازار شهرستان بهمئی صورت گرفت و کمبود کالاهای اساسی در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و  اظهار داشت: قطعاً حمایت از تامین کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی از دغدغه‌های همه‌ی مسئولین است و دادستانی با برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار و حضور میدانی این مهم را تا نتیجه ی مطلوب پیگیری می کند.
عبدالله حبیبی منش خاطر نشان کرد: هدف از این بازدید‌های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین کمبود های اخیر کالا در بازار است.


وی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار ، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را به صورت مستمر در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی با قید فوریت پیگیری می کند
حبیبی منش افزود: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.
دادستان شهرستان بهمئی گفت: از مردم عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به مراجع مربوطه اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.
وی افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین کمبود های اخیرتأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط تحصیل می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در پایان هشدار داد و گفت: شناسایی متخلفان و محتکران کالا‌های اساسی و بحث رصد انبار‌ها بخصوص انبار‌های خانگی در دستور کار قرار دارد و یقیناً برخورد دستگاه قضایی با متخلفان بازار و محتکران سخت و بدون اغماض خواهد بود.
وی در پایان از زحمات همکاران ستاد تنظیم بازار و مسئولین مربوطه تشکر نمود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*