اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305297
تاریخ انتشار: 1401/02/27 14:41
اعتبارات سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان است که با توجه به این اعتبار و کمک متولیان امر شاهد تکمیل کامل پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با حضور مسئولین شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به ریاست علی محمدی فرماندار برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت: با توجه به سیاست جدید دولت در بحث اصلاح هدفمندی یارانه‌ها، نهادهای متولی و نظارت شهرستان بهمئی با جدیت پای کار بودند و با تامین کالاهای اساسی نیاز مردم را برطرف کردند.

محمدی اظهار کرد: در هفته پیش رو با دعوت از معاون اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ویژه برنامه دولت برای اجرای طرح اصلاح هدفمندی یارانه ها را شرح خواهد داد و حضور ادارات بسیار ضروری است.

وی در خصوص طرح اصلاح هدفمندی یارانه‌ها گفت: قطعا طرح اصلاح هدفمندی یارانه‌ها که توسط دولت به مرحله اجرا درآمد به نفع قشر متوسط و‌ کم درآمد است.

وی گفت : ۱۲ سال است که این طرح در دولت‌های مطرح می‌شود و هیچ کدام از آنها جرأت اجرای آن را نداشتند و این دولت با شجاعت این طرح را اجرا کرده است و آثار مثبت آن را در دراز مدت شاهد خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بهمئی اظهار داشت: برخی ادارات زحمات بسیار زیادی می‌کشند از جمله در اداره برق و اداره آب که تحولی در آن‌ها شکل گرفت و این اقدامات نیاز به مستند سازی و اطلاع رسانی دارد تا با شفاف‌سازی رضایت مردم را بیشتر فراهم کنیم.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی نیز گفت: هدف همه ما امنیت و آرامش برای شهروندان است و انتظار داریم با همکاری مناسب از تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی جلوگیری کنیم.

وی گفت: وظیفه داریم با صبر و‌ حوصله پاسخگوی مشکلات مردم باشیم و با این عزیزان تعامل مناسب و درخور داشته باشیم چرا که همه ما خدمتگذاران این مردم انقلابی و ولایت مدار هستیم.

در ادامه محسن افروزی مدیر اداره امور آب شهرستان بهمئی هم گفت: اعتبارات سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان است که با توجه به این اعتبار و کمک متولیان امر شاهد تکمیل کامل پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی باشیم.

وی اظهار داشت: در ۵۰ روز گذشته ۸ کیلومتر عملیات لوله گذاری داشتیم و کل لوله‌گذاری از خط اصلی ۳۰ کیلومتر تاکنون انجام پذیرفت و سوخت‌رسانی به ماشین‌آلات در حال کار داریم که امیدوارم این مشکل با کمک فرمانداری رفع شود.

غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در خصوص امتحانات دانش‌آموزان این شهرستان گفت:  امتحانات از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و بعضی از پایه‌ها به صورت هم زمان و سراسری در شهرستان برگزار می‌شود و نیاز است با توجه به شرایط جوی و‌ گرد و خاک تغییراتی در ساعت و روز برگزاری اعمال شود که نیاز به هماهنگی با استان وجود دارد و می‌طلبد فرمانداری شهرستان همکاری داشته باشد.

در پایان طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عبدالعزیز سیدی به عنوان بخشدار جدید سرآسیاب یوسفی منصوب و از زحمات هیبت الله جوانمرد بخشدار سابق ، تقدیر شد.

همچنین در پایان این نشست طی حکمی از سوی فرماندار حجت‌الاسلام صابر دهقان به عنوان مشاور فرماندار در امور روحانیان و خانم عاطفه بیوکانی به عنوان مشاور فرماندار در امور بانوان منصوب شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*