اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305299
تاریخ انتشار: 1401/02/28 10:26
نباید مجوز عبور فیبر پدافند از مسیر شهر صادر می شد چون به همه امکانات وتجهیزات( آب و گاز و برق به خصوص تلفن ) خسارات زیادی وارد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، رئیس اداره مخابرات بهمئی بعد از قطعی سیستم ارتباطات شهرستان از ساعت ۴ و نیم تا ۱۲ بامداد شب ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ، با عذرخواهی از مردم، قول داد تا با تدابیر لازم از قطعی مکرر جلوگیری کند.

خدا خواست بهرامی خشاب گفت: با عذرخواهی از محضر مشترکین گرامی مخابرات شهرستان بهمئی به دلیل قطعی اخیر سیستم مخابراتی شهرستان، تلاش می کنیم که این اشکال تکرار نشود.

وی تصریح کرد:رعایت نکردن حریم های حفاری توسط پیمانکاران شرکت ها با وجود تذکرات مکرر، عامل اصلی قطعی فیبر نوری بعنوان سرمایه ملی است.

بهرامی افزود: مشکل پیش آمده در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی نتیجه وقوع یکی از همین کم توجهی هاست.

وی خاطرنشان کرد:در طول یک دهه اخیر ده ها مورد قطعی فیبر نوری توسط پیمانکاران را داشتیم که این مسیرها مفصل خوردند و همین عاملی در کاهش کیفیت ارتباطات در دو حوزه دیتا و صوت شده است.

رئیس اداره مخابرات بهمئی تصریح کرد:به طور قطع با موارد حفاری های بدون مجوز، برخورد قانونی و حقوقی می شود.

بهرامی گفت:بعد از یک دوره تثبیت عدم قطعی ارتباطات در سیستم مخابراتی شهرستان بهمئی، از ساعت ۴ و نیم تا ۱۲ شب شاهد یک قطعی و اختلال در شبکه بودیم.

وی افزود: بیشتر قطعی و اختلالات گذشته در حوزه های مختلف شهرستان ها رخ می داد اما قطعی اخیر مربوط به بیل مکانیکی پیمانکار فیبر پدافند که در ۴ کیلو متری شهرستان بهمئی رخ داد.

بهرامی ادامه داد: با تلاش مضاعف و کار طاقت فرسای نیروهای مخابرات شهرستان و نیروی های فیبر شهرستان دهدشت از ساعت ۴ و نیم عصر امروز تا ساعت ۱۲ بامداد ، موفق شدیم مشکل  را شناسایی و برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این قطعی حدود 8 ساعت طول کشید تا سر انجام موفق به وصل کردن موضوع شدیم.

رئیس اداره مخابرات بهمئی گفت: با ایجاد مسیر فیبر لنده به سراسیاب و ممبی و سراسیاب به لیکک سیستم بصورت رینگ خواهد شد ومی تواند سیتم رزر و لیکک قرار گیرد.

بهرامی گفت: نقاط پرمفصل و محتمل ایجاد قطعی را با فیبر سالم و بدون مفصل جایگزین می کنیم تا کیفیت ارتباطات دیتا و صوت افزایش یابد.

وی در پایان بیان کرد" فرماندار محترم و شهردار عزیز نباید مجوز عبور فیبر پدافند را از مسیر شهر بدهند و اظهار کرد: چون به همه امکانات وتجهیزات( آب و گاز و برق به خصوص تلفن ) خسارات زیادی وارد خواهد کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*