اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305319
تاریخ انتشار: 1401/02/29 14:17
اوای ماغر نوشت:مظلومیت شهر لیکک در نبود مبلمان شهری مناسب و چیدمان آراسته و هماهنگ آن نمایان بوده و نیاز است مسئولان در ترمیم این زخم کهنه شهری اهتمام داشته باشند.

مبلمان شهری از اجزای اصلی شهرها است و مدیران شهری باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.


مبلمان شهری  و کیفیت بصری نقشی اثر گذاری در فرهنگ داشته و سیمای ناخوشایند معابر و حتی پارکها می تواند از نظر روحی و روانی بر روی شهروندان تاثیر داشته باشد.
با گشت و گذار در شهر لیکک بی روح بودن و سیمای محرومیت و مظلومیت این شهر در مبلمان شهری به وضوح نمایان می شود و ضرورت توسعه این مهم و توجه مسئولان شهرستان بهمئی صد چندان است.
اگر چه معماری و مبلمان شهری لیکک نیازمند بازنگری و اعتبار بخشی ریالی در توسعه اساسی از سوی مسئولان این شهرستان است اما وضعیت دست فروشان، میوه فروشان خودرویی و فضای سبز آن باید به صورت ویژه ای از سوی شهرداری و شورای شهر ساماندهی شود و با رنگ آمیزی و نور افشانی های زیبا روح تازه ای در کالبد شهر دمید.


در مدیریت شهری باید تمامی نیازهای شهر مدنظر متولیان باشد و تمامی این برنامه‌ها هم باید به گونه‌ای باشد که مردم را نیز با خود همراه کند چرا که با گشت و گذار در این شهر نیاز به آبخوری، سرویس های بهداشتی، نیمکت های استراحت، فضای سبز مناسب، رنگ آمیزی بلوار ها، پیاده رو سازی، آسفالت خیابان ها، روشنایی معابر و استفاده از نماد های بومی در میادین به صورت ویژه ای احساس می شود.
بهداشت، مبلمان شهری، فضای سبزی و حقوق شهروندی  از ملزومات توسعه شهری بوده و نباید در شهرها خیابان و پیاده رو های خاکی معضلی برای شهروندان باشد.
مشکلات و معضلات شهری موضوعی است که روزانه در همه رسانه ها به آن پرداخته می شود و مسوولان هم در حد توان به رفع آنها همت می کنند و گاهی بعضی مشکلات در برخی نقاط شهر به دلایلی فراموش می شوند اما لیکک مظلوم نیازمند توجه ویژه مسئولان شهرستان و بخصوص مدیریت شهری است.

برچسب ها:
لیکک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*