اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30532
تاریخ انتشار: 1395/02/27 19:25
یک سال و نیم پیش خانواده مرحوم مولائی با اهدا اعضا پدرشان به سه بیمار نیازمند جانی دوباره بخشیدند اما این اقدام خداپسندانه هیچ گاه رسانه ای نشد تا ضمن فرهنگ سازی از آنان دلجوئی و حمایت معنوی گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،یک سال و نیم پیش خانواده ای از اهالی منطقه سرکوره ها شهرستان مسجدسلیمان بعد از مرگ مغزی پدرشان با رضایت کامل اعضای خانواده(همسر و سه دختر مرحوم) اقدام به اهدای اعضای پدرشان نمودند و با این اقدام خیر خواهانه به 3 بیمار نیازمند جانی دو باره بخشیدند.
اما این کار خداپسندانه هیچ گاه رسانه ای نشد تا هم به نوعی از اقدام خیر خواهانه تقدیر گرد و از سوی دیگر با رسانه ای نمودن این اعمالی که مثابه باقیات صالحات است به فرهنگ سازی در زمینه اهدا عضو بپردازیم چرا که تصیمیم گیری در آن لحظات سخت کار بسی دشوار است.
لذا هرچند دیر هنگام اما به پاس قدردانی از اقدام خداپسندانه این خانواده نیکوکار اینجانب(ساسان زکی پور)به همراه دو نفر از اعضا شورای شهر و پرسنل هلال احمر به دیدراشان رفتیم.


این خانواده خیر گلایه داشتند که بعد از مرگ پدرشون کسی به ما سر نزده،خیلی ممنون میشدیم که اگر مدیران دولتی به مانند مردم حداقل از لحاظ معنوی به دیدار ما می آمدند و دلجوئی می نمودند چرا که خانواده ها در این شرایط به حمایت معنوی سخت نیازمندند.و همچنین عزیزان اصحاب رسانه و روزنامه نگاران حداقل در راستای فرهنگ سازی به پوشش رسانه ای می پرداختند.
اینجانب ساسان زکی پور از جناب آقایان رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان، سیامک حاتمی رئیس شورا شهر، کوروش حاجت پور عضو شورا شهر که در دیدار حضور داشتند به نیابت از خانواده مرحوم مولایی تشکر میکنم.
اعضای هیات تحریریه  پایگاه اطلاع رسانی "عصر جهان" ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارند.
ارسال کننده خبر:ساسان زکی پور

برچسب ها:
مسجدسلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*