اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305346
تاریخ انتشار: 1401/03/01 19:34
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، برگزاری صبحگاه مشترک، غبار روبی مزار شهداء، سرکشی از خانواده ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری نشست های آسیب اجتماعی، تجلیل از بسیجیان ، برگزاری اردو بسیجیان ، محفل جزء خوانی ، نواختن زنگ ایثار ، فراخوانی گردان های بیت المقدس، را به عنوان برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  با خبرنگاران به مناسبت ۳ خرداد در محل ستاد فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی غلامی‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت ایام‌الله سوم خرداد، اظهار کرد: برای این ایام بیش از 30 عنوان برنامه پیش‌بینی‌شده که توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  سوم خرداد را از صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: این روز بزرگ و مهم برای همیشه در تاریخ این سرزمین اسلامی باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه حماسه سوم خرداد (سالروز آزاد سازی خرمشهر) با استفاده از ظرفیت‌های موجود  اجرا خواهد شد، افزود: فتح خرمشهر سند افتخاری برای ایران اسلامی است که در آن رزمندگان اسلام با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و این قطعه مهم از کشور را آزاد کردند.

سرهنگ غلامی‌نژاد عنوان کرد: امروز به این نتیجه می‌رسیم که هر زمان در این مسیر نورانی که شهداء و حضرت امام(ره) بر ایمان ترسیم کردند ثابت قدم باشیم پیروزی نهایی هم از آن ما خواهد بود چرا که امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از آن مکتب عاشورایی است که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی اضافه کرد: سالروز آزاد سازی خرمشهر دستاوردهای بسیاری برای انقلاب و ملت ایران داشته که این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی آنها می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی تصریح کرد: امروز همه کشورهای منطقه با الگوگیری از فرهنگ بسیجی، فرهنگ عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دژخیمان عالم یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صف آرایی می‌کنند و با این وجود در حوادث اخیر همه شاهد بودیم که جوانان مظلوم فلسطینی با تبعیت از تفکر بسیجی، رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاندند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی رزمندگان اسلام و ملت ایران در عملیات بیت‌المقدس جایگاه انقلاب اسلامی را در دنیا ارتقاء داد، گفت: این روز بزرگ، به عنوان نماد اقتدار نظام اسلامی به ثبت رسیده است و پاسداشت این روز و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی، برگزاری صبحگاه مشترک،  غبار روبی مزار شهداء، سرکشی از خانواده ایثارگران و شهداء، برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری نشست های آسیب اجتماعی، تجلیل از بسیجیان ، برگزاری اردو بسیجیان ، محفل جزء خوانی ، نواختن زنگ ایثار ، فراخوانی گردان های بیت المقدس،  را به عنوان برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر از برجسته ترین و یکی از ماندگارترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس بود، عنوان کرد: در این عملیات جوانان غیور کشورمان  توانستند در طول ۲۴ روز در عملیات بیت المقدس به اشغال ۱۹ ماهه عراق پایان داده و با کشتن بیش از 16 هزار عراقی و اسارت بیش از 19 هزار نفر از آنان ضربات سختی را برپیکره رژیم بعث وارد آورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی نقش بانوان را در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل عنوان و خاطرنشان کرد: پشتیبانی بانوان در پشت جبهه‌های جنگ و به دوش کشیدن بار خانواده توسط آنان موجب دلگرمی رزمندگان در جبهه‌های نبرد می‌شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*