اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305356
تاریخ انتشار: 1401/03/01 20:54
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دغدغه جدی برای توجه به مسائل فرهنگی مناطق کم برخوردار استان وجود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دغدغه جدی برای توجه به مسائل فرهنگی مناطق کم برخوردار استان وجود دارد.
به گزارش عصرجهان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه فرماندار و مسؤولین شهرستان مارگون امروز یکشنبه (1 خردادماه 1401) نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح و مسئول فرهنگ و ارشاد این شهرستان معارفه شد.
امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر افزود:سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با جهاد و دفاع شکل گرفت و امروز به عنوان یک بنیان فرهنگی و نماد ایثار و شهادت و غرور ملی تبدیل شده است.
درخشان با بیان اینکه امروز مسئله فرهنگ بیش از هر زمان دیگری در مدار زندگی جامعه قرار گرفته است گفت: راهبردی ترین نظریه در حوزه فرهنگ نظریات و بیانات مقام معظم رهبری که عالمانه و کارشناسی است.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان مارگون افزود:از روز اول کاری خود توجه به مناطق کم برخوردار داشته ام و بدون تردید به این مناطق توجه جدی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شورای فرهنگ عمومی را بازوی توانمند حوزه فرهنگ دانست و از امام جمعه خواست تا این شورا را تقویت کند.
حجت الاسلام خواچه پور امام جمعه شهر مارگون فرهنگ و ارشاد اسلامی را ریل گذار حوزه فرهنگ دانست و گفت:استقرار نمایندگی در این شهرستان امری خوشایند است و منشا اثر خواهد بود.
وی با تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مدیر کل ارشاد به معنای واقعی در میدان عمل است و در این مدت کوتاه با حضور خود در مناطق محروم و شهرستانها برنامه های فرهنگی مردمی خوبی اجرا شد و همچنین به شورای فرهنگ عمومی توجه ویژه ای داشته است.
قائمی فر فرماندار مارگون در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی تصریح کرد: ارشاد از دستگاه های پیشرو و پیگیر در استقرار اولیه خود در مارگون بود و از دغدغه های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی میکنم.و امیدوارم سایر دستگاهها مانند ارشاد عمل کنند و به این منطقه توجه کنند.
در این جلسه محسن مصلحی به عنوان سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد شهرستان مارگون معرفی و نمایندگی این دستگاه فرهنگی افتتاح شد./کبنا

 
 
 


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*