اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305365
تاریخ انتشار: 1401/02/31 23:50
فرماندار شهرستان بهمئی گفت: نظارت بر توزیع و بررسی روزانه و به هنگام موجودی کالاهای مورد نیاز شهروندان در واحدهای عرضه نظیر فروشگاهها و مغازه ها به عنوان شاخص مورد توجه و در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، علی محمدی با اشاره به اجرای طرح هدفمندسازی ارز ترجیحی از سوی دولت در چند روز گذشته، اظهار داشت: مردمی شدن طرح از سوی دولت در دست اقدام و اجرا است و حضور پویا، فعال، چشمگیر و شبانه روزی ستاد تنظیم بازار در این روزها بیش از پیش ضرورت دارد


فرماندار شهرستان بهمئی  با تاکید بر لزوم حفظ آرامش در بازار، گفت: در شرایط فعلی نیاز مردم به کالاهای اساسی باید در اولویت باشد و تأمین کالاهای اساسی توسط نهادهای مربوطه از مهمترین اولویت‌ها است.
 علی محمدی گفت: با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد جدی می‌شود و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می‌گیرد.
محمدی اشاره کرد: به نقش مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌های اصناف و سایر دستگاه‌های متولی در نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و خدمات گفت: باید با تشکیل گشت‌های مشترک با محوریت سازمان صنعت و معدن، تجارت در شهرستان از افزایش قیمت‌ها و گرانفروشی و کم فروشی و تخلفات صنفی جلوگیری کرد.
 فرماندار شهرستان بهمئی در ادامه به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می‌شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می‌کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت به صورت دقیق انجام و کلیه دستگاه‌ها تلاش کنند در صورت کمبود کالا در بازار در اسرع وقت نسبت به تأمین آن اقدام نمایند.
محمدی با اشاره به اینکه ما هیچ کمبود کالا در سطح بازار شهرستان نداریم خاطر نشان کرد: باید از اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان به خصوص دادستان محترم که این همه تلاش و زحمات و امنیت حاکم در بازار شهرستان را مدیون اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان در راس دادستان محترم انجام دادند تقدیر و تشکر ویژه میکنم.


بیشتر بخوانید:

نظارت میدانی دادستان عمومی و انقلاب بر بازار شهرستان بهمئی+جزئیات و تصاویر



فرماندار شهرستان بهمئی در خصوص توزیع ها در سطح بازار شهرستان اشاره داشت و گفت: 10 تن مرغ منجمد و مرغ کشتار روز به تعداد نیاز ، مجوز به مرغداری برای فروش مرغ آزاد ، توزیع 6 تن روغن را مهم ترین اقدامات اعضای ستاد تنظیم بازار عنوان کرد و گفت : با نظارت دقیق بازرسین و با ورود دادستان محترم شهرستان پیش از 2 تن احتکار در سطح شهرستان کشف و ضبط گردید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*