اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305437
تاریخ انتشار: 1401/03/09 22:13
فرماندار آبادان گفت: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه‌اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می‌تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن‌ها را اسکان دهیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، احسان عباسپور با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیب‌دیدگان متروپل اظهار کرد: با توجه به اینکه سازه متروپل ناپایدار است و خطر ریزش وجود داشت، مجبور به تخلیه ساختمان‌های اطراف تا شعاع ۱۵۰ متر شدیم و از روز دوم حادثه تمامی ساکنان منطقه نسبت به ترک محل اقدام کردند.

وی افزود: هر شهروند آبادانی که در محدوده متروپل ساکن است و خانه‌اش در خطر بوده و یا تخریب شده است می‌تواند به منطقه آزاد اروند مراجعه کند تا آن‌ها را اسکان دهیم.

فرماندار آبادان گفت: حفظ سلامتی مردم هدف اصلی است و امیدوارم شهروندان شرایط را درک کنند و ما را در این راه همراهی کنند.

وی افزود: اکنون سازه با تلاش نیروهای فنی شرایط نسبتا پایداری دارد و در کنار عملیات آواربرداری، نسبت به استحکام‌سازی اقدام می‌شود؛ البته خطر همچنان باقی است و امکان ریزش ساختمان وجود دارد.

عباسپور گفت: متأسفانه تاکنون ۳۲ نفر از شهروندان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و ۳۷ نفر نیز مصدوم شده‌اند که ۳۵ نفر پس از مداوا ترخیص و دو نفر دیگر نیز برای اقدامات پزشکی بیشتر با حال عمومی پایدار به مراکز درمانی در اهواز منتقل شدند.

منبع:ایسنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*