اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305447
تاریخ انتشار: 1401/03/10 10:09
به گفته امدادگران حاضر در صحنه، عرفان و آرین، پیکر دو پسر خانواده جلیلیان در حالی پیدا شد که همدیگر را در آغوش گرفته بودند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از عصرایران، کارشناسان دلیل ریزش این ساختمان را عدم رعایت ضوابط فنی و استانداردهای لازم در سازه می دانند. در این میان امدادگران در حال آوار برداری و کشف اجساد احتمالی هستند.

 

 

بر اساس این گزارش پیکر دو جان باخته حادثه متروپول هم از زیر آوار پیدا شد. پدر ملیکا در محل کشف این پیکرها، دختر خود را شناسایی کرد. ملیکا دختر مینوشهری بود که در حادثه متروپل آبادان جان باخت.
او به همراه خواهرش چند دقیقه‌ای زیر سایبان بستنی فروش کنار متروپل آبادان منتظر مادرشان بودند که ساختمان بر سرشان آوار شد.
در آواربرداری از ضلع شمالی ساختمان متروپل، تعدادی پیکر دیگر پیدا شده. هم اکنون نیروهای امدادی فعال در صحنه در حال آواربرداری برای دسترسی به اجساد قربانیان هستند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، عملیات آواربرداری در حال حاضر در محدوده ضلع شمالی ساختمان، در محل مغازه بستنی فروشی ادامه دارد.
پیکر ۳ جان باخته کشف و رهاسازی شده در متروپل، هم شناسایی شد. با باز شدن دسترسی تیم‌های آواربرداری به طبقه زیرین ساختمان متروپل، پیکر فوزی، عرفان و آرین جلیلیان شناسایی و به خانواده تحویل داده شدند.
به گفته امدادگران حاضر در صحنه، عرفان و آرین، پیکر دو پسر خانواده جلیلیان در حالی پیدا شد که همدیگر را در آغوش گرفته بودند.
همچنین پیکر حمیدرضا جلیلیان برادرزاده فوزی جلیلیان دو روز پیش در میان آوارهای متروپل کشف و شناسایی شده بود. جست و جو و آواربرداری در طبقه زیرهمکف ساختمان متروپل ادامه دارد.
به گفته امدادگران حاضر در صحنه آوار، احتمال می‌رود اجساد دیگری نیز به زودی در این محل کشف شوند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*