اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30551
تاریخ انتشار: 1395/02/29 01:27
در غفلت مسؤولان فرهنگی شهرستان؛
در غفلت و بی‌تدبیری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رامهرمز، چراغ این شورا مدت‌هاست که خاموش است.

عصرجهان:با توجه به معضلات فراوان فرهنگی و رواج خرده‌فرهنگ‌های غلط در شهرستان، از سال‌های گذشته تا به‌حال شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به‌جز برگزاری چند جلسه و نوشتن صورت‌جلسه‌هایی که در حد همان صورت‌جلسه باقی‌مانده، هیچ‌گونه سود و نفعی را در ارتقای نام این شورا به دنبال نداشت.
معضلات فرهنگی شهرستان در این جلسات فقط با نوشتن صورت‌جلساتی که تاکنون خروجی مناسبی نداشته است حل نخواهد شد و این معضلات بسیار فراتر از آن است که با دورهم نشستن چند نفر مسئول اداره حل‌شدنی باشد.
دعوت از کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف و تشکیل کار گروه‌های کارشناسی، به‌دور از اغراض شخصی و سیاسی، پیگیری مستمر مصوبات کارگروه‌ها، تلاش دربرداشتن موانع موجود و معضلات در پیش رو می‌تواند به راه‌کارهای مناسبی برای بهبود وضعیت نامناسب موجود در این شهرستان منجر شود.
از آنجایی‌که اداره ارشاد اسلامی که دبیری این شورا را در شهرستان به عهده دارد تاکنون نتوانسته است مدیران دستگاه‌ها و نهادها را ملزم به اجرای تصمیمات احتمالی اتخاذشده در اندک جلسات این شورا کند.
متأسفانه همین مسأله باعث خاموشی چراغ این شورا، اعتلا و شکوفایی فرهنگ عمومی در ابعاد مختلف در شهرستان رامهرمز شده است و این خاموشی را می‌توان در ضعیف بودن مدیرانی دانست که در رأس دبیرخانه این شورا قرار گرفته‌اند و به چند برنامه روتین روزمره دل‌خوش کرده‌اند و از انجام زیرساخت‌های فرهنگی غافل مانده‌اند.منبع/فارس

برچسب ها:
رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*