اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305526
تاریخ انتشار: 1401/03/19 11:36
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به برخی انتقادات گفت: هیچگاه به دنبال کار تبلیغی نیستم چرا که به این موارد نیازی ندارم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سیدعلی احمدزاده در جلسه مطالبه‌گر دانشجویان در محل دانشگاه یاسوج با اشاره به کارنامه معاون سیاسی و امنیتی و معاون اقتصادی استانداری گفت: معاون اقتصادی دکترای اقتصاد و استاد دانشگاه و معاون سیاسی هم فرماندار نمونه در استان فارس در انتخابات و مسائل سیاسی و بومی هستند.

استاندار در خصوص انتخاب مدیران گفت: برخی‌ها را خود مدیران کشوری معرفی می‌کنند مثل مدیر دانشگاه فرهنگیان که از مرکز انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تجربه و کارآمد بودن رکن انتخاب مدیران است، افزود: در انتخاب‌ها مدیر همراه و همسو با دولت را رعایت کردیم چرا که اگر غیر از این موارد باشد کارهای دولت به پیش نمی‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر چند با تاخیر اما اکثر مدیران تغییر کردند، عنوان کرد: همه مدیران حوزه زیرساختی عوض شدند و جای خود را به تازه نفس‌ها دادند.
وی با بیان اینکه وابسته به هیچ نماینده‌ای نیست، گفت: در نشستی به اسم از نماینده ادوار گذشته استان تقدیر کردم، نباید مسائل را به هم گره بزنیم، اینکه نماینده برای انتخاب مدیری با وزیر گفت‌وگو کرده که مدیر از منطقه خودش باشد وجود دارد اما در مجموع من پیشنهاد دهنده هستم و تصمیم‌گیرنده اصلی وزیر است و گاهی به خواسته ها تمکین نمی کنند.

دکتراحمدزاده در خصوص انتخاب مدیران گفت: بدون هماهنگی با من دو مدیرکل منصوب شد اما علی‌رغم فشار نماینده آنها را در جلسه راه نمی‌دهم چون معتقدم نیرو از آنها قوی‌تر هم وجود دارد البته در برخی سازمان‌ها هم نیروی قوی به عنوان مدیر انتخاب شده است.

احمدزاده در رابطه به سوال مطرح شده در خصوص بانک‌ها گفت: برخی بانک‌ها در استان فاقد کارآیی لازم هستند بنابراین تغییر مدیران بانکی که همراهی نداشتند را آغاز کرده‌ایم ضمن اینکه مدیر یک بانک استان نمونه کشوری شده که باید چنین فردی را حفظ کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان افزود: توجه به جوانان و اعطای تسهیلات ازدواج برای تشکیل زندگی مشترک آنها برای ما مهم است اما اینکه بانک‌ها عملکرد ضعیفی در پرداخت تسهیلات ازدواج داشته‌اند و اگر در شش ماه دوم شروع کار ما بوده باید حتما جبران شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور در تمام مناطق استان و دیدار چهره به چهره با مردم گفت: برنامه دارم از تمام مناطق استان بازدید کنم در روز گذشته ۵ صبح به باشت رفتم و ۲ نصف شب به خانه بازگشتم در این برنامه‌ها مشکلات احصاء و با مدیران مربوطه در خصوص رفع آنها تصمیم‌گیری می‌کنم.

احمدزاده با بیان اینکه ۲۰ روستای باشت در بحران شدید آب هستند، افزود: برای برداشت آب از یک چشمه ممکن است درگیری ایجاد شود من به عنوان استاندار وظیفه دارم به این روستا بروم اجازه ندهم درگیری صورت گیرد از طرفی هم از مردم بخواهم اجازه دهند از این چشمه برداشت شود تا با تامین اعتبار ۳۰۰ میلیاردی کار آبرسانی به این روستاها صورت گیرد.

وی در پاسخ به انتقادی مبنی بر انتشار کلیپ گریه استاندار در یکی از روستاهای محروم دیشموک گفت: شرایط مردم آن منطقه واقعا سخت بود ۷ نفر از اهالی منطقه را به دلیل نبود پل آب برده بود و مردم در وضعیت سخت مالی و معیشتی بودند بدون اینکه حواسم به دوربین‌ها باشد بغضم ترکید.

احمدزاده با بیان اینکه دستور احداث پل، جاده و آبرسانی به این منطقه را دادیم یادآور شد: قرار بود شبکه آبرسانی تا ۱۵ خرداد به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه اهالی هیچ‌گونه همکاری را نداشتند.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد در پاسخ به انتقادی مبنی بر پخش کلیپ هنگام جابه‌جایی یک سنگ بزرگ در لوداب گفت: نمی‌توانستم نسبت به آن سنگ بزرگ که می‌توانست حادثه ناگواری برای مردم که از آن جاده عبور می‌کردند بگذرم جمعیت زیادی هم همراه من بود که از آنها خواستم کمک کنند تا سنگ را جابه‌جا کنیم اصلا در این فضا نبودم که از من فیلمبرداری کنند به کسی هم نگفتم از من فیلم بگیرد زمانی هم که دیدم چنین فیلمی در فضای مجازی است خیلی ناراحت شدم من برای تبلیغات این کار را نکردم چرا که به این مسائل نیازی ندارم به دلیل تعهد اخلاقی این کار را کردم.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود برای جابه‌جایی سنگ بزرگ لودر اجاره می‌کردید گفت: باید با چند میلیون تومان یک لودر از شهر اجاره می‌کردم تا بیاید این کار خیلی زمان‌بر بود و جان کسانی که از آن جاده تردد می‌کرد در خطر بود‌.

احمدزاده با تکرار این نکته که هیچ قصد تبلیغاتی در استان ندارم چون نمی‌خواهم نماینده شوم گفت: فردی می‌خواست من در مسیله‌ای به او کمک کنم اما به لحاظ اخلاقی و مالی وی را مستحق کمک ندیدم الان همان فرد علیه من در رسانه‌ها مطلب می‌نویسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم تغییر معاون امور عمرانی و تعیین نشدن معاون پشتیبانی استانداری گفت: قصد داشتم جوان تحصیلکرده‌ای را به عنوان معاون انتخاب کنم اما با مشکل مواجه شد و تاکنون فرد مناسبی را پیدا نکردم‌.

وی تصریح کرد: معاون امور عمرانی استانداری از دولت قبل است اما فرد کارآمدی است و تا زمانی که فردی به کارآمدی او پیدا نکنم او را تغییر نمی‌دهم چرا که انتخاب نیروی ضعیف خیانت به مردم این استان است، یک آدم کارآمد را بردارم یک فرد ضعیف را بگذارم؟ هرگز چنین کاری نمی‌کنم کسی بر من خرده نگیرد چرا که حقوق مردم را هم باید در نظر بگیرم.

احمدزاده در خصوص ضعف شبکه اینترنتی و همچنین تلفن همراه گفت: هر جای استان که می‌روم اینترنت و شبکه موبایل مطالبه مردم است دنبال این هستم که از تهران پول بگیرم تا این شرایط درست شود البته در چاهن زیلایی و لنده کارهایی در این راستا انجام داده‌ایم، ضمن اینکه به دنبال پوشش تلویزیونی در تمام استان هستیم.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: برای تقویت پوشش تلویزیونی در مناطق محروم ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده ایم.

احمدزاده با بیان اینکه عملیات دسترسی به جاده روستایی در ۱۸۰ روستا آغاز شده گفت: بسیاری از این جاده‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.
احمدزاده با بیان اینکه باید خودم از نزدیک همه مناطق محروم استان را ببینم عنوان کرد: من فرزند این استان هستم قصد تبلیغاتی برای خودم یا فردی دیگری را ندارم در انتخابات آینده هم قصد کاندیداتوری را ندارم بلکه می‌خواهم تا زمانی که به عنوان استاندار هستم به مردم استان خدمت کنم.

 در این نشست صمیمی که سیدجواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور داشتند، دانشجویان و نمایندگانی از تشکل های دانشجویی از دانشگاه های مختلف در یاسوج سئوالات خود را مطرح کردند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*