اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305527
تاریخ انتشار: 1401/03/19 11:45
ملوان با پیروزی برابر ویستاتوربین، عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از گیل فام،  آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته اول با برگزاری ۶ دیدار همزمان برگزار شد. این هفته تحت الشعاع اتفاق عجیب عدم حضور سه تیم مس شهربابک، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان مقابل حریفان خود بود.

در یکی از دیدارهای حساس هفته، ملوان در انزلی میزبان ویستا توربین بود. شاگردان زارع پیش از این صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرده بودند و اکنون آنها در تلاش بودند تا با پیروزی برابر میزبان خود، عنوان قهرمانی رقابت های لیگ آزادگان را به خود اختصاص دهند.

در سمت مقابل نیز تیم ویستا توربین در تلاش بود تا با پیروزی در این بازی سخت و دشوار، حضور خود در لیگ دسته اول را قطعی کند. آنها نیازمند پیروزی برابر ملوان و یا کسب نتیجه تساوی بودند به شرطی که سایپا برابر شهرداری همدان متحمل شکست شود.

در این بازی اوضاع بر وفق مراد شاگردان زارع پیش رفت. یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه نصیب حمید کاظمی شد و این بازیکن از غفلت سنگربان ویستا توربین نهایت استفاده را برد و در دقیقه ۴۰ دروازه میهمان را باز کرد و ملوان را پیش انداخت.

در ادامه تلاش بازیکنان ویستا توربین برای جبران گل خورده بی نتیجه بود و در نهایت ملوان با پیروزی برابر حریف خود، ۷۱ امتیازی شد و توانست به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ آزادگان دست پیدا کند تا انزلی‌چی ها پس از ۶ فصل دوری از رقابت های لیگ برتر، به بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در ایران بازگردند.

مازیار زارع در شرایطی موفق شد ملوان را به این مهم برساند که پیش از سرمربیانی مانند محمد مایلی کهن، مرحوم نادر دست نشان، علی لطیفی، فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده و اکبر میثاقیان در سالهای گذشته موفق به انجام این کار نشده بودند و اکنون علاقه مندان به فوتبال یک بار دیگر دیدارهای قوی سپید انزلی را در لیگ برتر به نظاره خواهند نشست.

برچسب ها:
گیل فام ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*