اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305559
تاریخ انتشار: 1401/03/22 16:43
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد:
عروس و داماد با وضعيت ظاهري خاص و در دست گرفتن اسلحه جنگي و فيلمبرداري اين صحنه، مبادرت به انتشار اين محتواي مجرمانه در فضاي مجازي استان نمودند كه موجب تشويش اذهان عمومي گرديد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، نادریان معاون فضای مجازي و رسانه و نظارت بر ضابطين حوزه دادستاني مرکز استان، با اظهار تأسف از اینکه برخي كليپ ها و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی استان منتشر می شود، گفت: اين اقدام با فرهنگ و رسوم اصيل و عشيره اي استان ما سنخیتی ندارد و در این زمینه دستگاه قضايي استان، پلیس فتا و نهادهای امنیتی ورود جدي خواهند نمود.

نادریان در ادامه اظهار کرد: در پي وصول گزارشي به سامد ك.ب( سامانه ارتباط مستقيم با دادستان مركز استان) مشخص گرديد، عروس و داماد با وضعيت ظاهري خاص و در دست گرفتن اسلحه جنگي و فيلمبرداري اين صحنه، مبادرت به انتشار اين محتواي مجرمانه در فضاي مجازي استان نمودند كه موجب تشويش اذهان عمومي گرديد.

 معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بيان داشت: برخي افراد امنیت روانی جامعه را با اقدامات غير قانوني خود تحت‌الشعاع خود قرار مي دهند كه در همين موضوع، با توجه به اهميت بزه، با صدور دستورات قضايي، عروس و داماد و نيز فيلمبردار شناسايي و بازداشت شدند و تا تكميل تحقيقات نيز اين افراد در بازداشت بسر خواهند برد.

نادريان گفت: راه اندازی سامانه "سامد ك.ب" (سامانه ارتباط مستقيم مردمي با دادستان مركز استان) موجب شده که، شکایت ها، پیشنهادات و انتقادهای مردمی در خصوص حوزه فضای مجازی و ساير موارد تخلفات صورت گرفته در سطح استان به این سامانه ارسال مي شود كه بازخورد بسيار مطلوبي در پي داشته كه از بركات اعتماد عموم مردم شريف استان به دستگاه قضايي و سامانه "سامد ك.ب" است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*