اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305615
تاریخ انتشار: 1401/03/25 22:03
استاندار خطاب به مدیران دستگاه های اجرائی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر جذب همه اعتبارات، مدیریت منابع، اولویت بندی پروژها و جلوگیری از برگشت بودجه به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان،سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه، عدم جذب و برگشت بودجه تحت هیچ شرایط و بهانه ای از هیچ دستگاه اجرایی قابل توجیه و پذیرفتنی نیست تاکید کرد: شرایط سختی در بخش راه، آب آشامیدنی و فضای آموزشی داریم مدیران دستگاه های اجرایی مسئول و جوابگو هستند.

استاندار با اشاره به اینکه از مجموع ۸۶۰ میلیارد تومان پول نقد در استان ۴۳۶ میلیارد تومان آن جذب نشده است، تاکید کرد: در فرصت یک ماه این میزان اعتبارات به خوبی مدیریت و جذب شود.

احمدزاده با اشاره به مشکلات و شرایط اسفبار در برخی از حوزه های مختلف استان تصریح کرد: ۸۲ دستگاه اجرایی استان مشمول این اعتبار هستند که برخی از دستگاه های اجرایی بخش عمده ای از این بودجه که به آنها اختصاص داشته را هنوز جذب نکرده اند تا مشکلات عدیده مردم کاهش یابد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: مدیران دستگاه های اجرایی استان با همکاری و هماهنگی فرمانداران ضمن افزایش پیگیری ها و فعالیت های کاری همه جانبه در تعامل و تلاش باشند.

دکتراحمدزاده از ابلاغ بوجه سال ۱۴۰۱ کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت: در جلسه بعدی شورای برنامه ریزی و توسعه استان بودجه هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای امسال استان توزیع فصل و شهرستانی آن انجام می گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ما علاوه بر جذب اعتبارات استانی باید در جذب اعتبارات خارج از استانی چون اعتبارات متمرکز و ملی از دیگر سازمان ها، نهادها و بنیادهای قوی کمک بگیریم.

وی ابراز داشت: در سفر اخیر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور، حدود یک هزار میلیارد تومان کمک به استان برآورد شده است.

استاندار، احداث ۲ هزار مسکن برای کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، ۴۰ هزار بسته معیشتی با ارزش هر بسته یک میلیون تومان، اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده لنده – چرام، ۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی به کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی، احداث یک گاوداری سه هزار راسی و توسعه بانک و بیمه سینا در استان را از جمله کمک های این بنیاد به استان اعلام کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*