اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305628
تاریخ انتشار: 1401/03/27 01:58
آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، آیین افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در ۵ رشته ورزشی ویژه آقایان و بانوان با حضور «عزیزالله سیفی» رییس شورای شهر یزد، «فخرالسادات خامسی» و «محمد مهدی نیکونژاد» اعضای شورای شهر یزد و «مجتبی صداقت» معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در سالن ورزشی شهید عاقلی نژاد برگزار شد.

مجتبی صداقت در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری رویداد های جمعی ورزشی در استان گفت: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی امام رضا (ع) رشد سلامتی و تندرستی در جامعه، کشف استعداد های ورزشی و افزایش علاقمندی مردم به ورزش بوده است.

وی با بیان اینکه اکثرا برگزاری المپیاد های ورزشی مورد استقبال و علاقه مردم قرار‌ میگیرد، افزود: مسابقات ورزشی از دیرباز از ابزارهای بسیار قوی برای رشد و تعالی جامعه بوده و برگزاری بازی‌ها و رقابت‌های ورزشی از جمله جاذبه‌های تربیت‌بدنی در جامعه به شمار می‌رود.

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اظهار داشت: با ظرفیت‌شناسی و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های درونی و بیرونی می‌توان فضایی جذاب، با نشاط و سالمی را برای برگزاری المپیاد های ورزشی به‌وجود آورد و با اجرای مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، می‌توان شادابی و نشاط را به جامعه تزریق و از آن درجهت فرهنگ سازی و تقویت روحیه قهرمانی استفاده کرد.

مسابقات المپیاد ورزشی امام رضا (ع) در رشته های ورزشی تکواندو، دومیدانی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری در بخش آقایان و رشته های ورزشی والیبال، تکواندو، دومیدانی و تیراندازی باکمان در بخش بانوان برنامه ریزی شده و در نیمه اول تیرماه دنبال می‌شود.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از ورزشکاران، داوران، مربیان و پیشکسوتان برگزیده جشنواره «رسم جوانمردی» که بر اساس شاخص های اخلاقی، قهرمانی و فرهنگی با هدف توسعه فرهنگ و اخلاق در ورزش انتخاب شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ المپیاد ورزشی امام رضا (ع) به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و آستان قدس رضوی برگزار شده است.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*