اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30564
تاریخ انتشار: 1395/02/30 00:42
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لحظاتی پیش به منظور افتتاح دو طرح بیمارستانی وارد اهواز شد.

به گزارش عصرجهان و به نقل از مهر، سید حسن قاضی هاشمی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در هشتمین سفر خود پس حضور در اهواز  به منظور افتتاح بخش اورژانس، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان مادر و ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان رامهرمز عازم این شهرستان شد.
بیمارستان مادر در تیر ماه سال ۹۲ تنها با سه بخش اطفال، اتاق عمل و جراحی به بهره برداری رسید که طی دو سال اخیر با مساعدت رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سایر بخش ها از جمله اورژانس، سی سی یو و آی سی یو نیز به این بیمارستان اضافه شد.
اورژانس بیمارستان مادر با هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال تعمیر، ساخت و تجهیز شد، زیربنای این ساختمان ۸۰۰ متر مربع می باشد که ۴۶۰ مترمربع از ساختمان موجود در این بیمارستان بازسازی و ۳۴۰ متر مربع دیگر نیز احداث شد.
بخش سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان نیز ساخت، تجهیز و راه اندازی شد.
تعمیر، تکمیل و ساخت ساختمانی به منظور ام آر آی بیمارستان امام خمینی(ره) در مساحت ۲۷۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۴۳ میلیارد ریال انجام شد.
ساخت ساختمانی برای بخش سی تی اسکن بیمارستان امام نیز در متراژ ۱۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر سه میلیار ریال صورت گرفت و دستگاه مربوطه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال خریداری شد.
اعتبار نوسازی این دو بیمارستان در مجموع ۹۶ میلیارد ریال بوده است.

برچسب ها:
رامهرمز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*