اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305642
تاریخ انتشار: 1401/03/28 22:57
اتفاق عجیب و نادری در فوتبال ایران آن‌هم در رده ملی رخ داده که اوضاع وخیم فرهنگی و اقتصادی جامعه در آن بی‌تاثیر نیست.

برخی رسانه‌ها شرح ماجرای عجیبی را منتشر کرده اند که ایتدا باورش سخت است اما متاسفانه گویا واقعیت داشته است؛ گفته می‌شود بازیکن ملی‌پوش از هم‌تیمی‌های خود آن هم در طول یک سفر خارجی نسبتا طولانی کلاهبرداری کرد و از دسترس خارج شد!
تبلیغات

از قرار معلوم اردوی اخیر تیم امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با اتفاق عجیبی همراه بوده است.
یکی از بازیکنان تیم امید با بیان اینکه مشکلات مالی عدیده‌ای داشته از حدود دو سوم کاروان تیم پول قرض کرده و حتی از اعضای کادر هم درخواست مالی داشته است.
او با وعده اینکه به محض بازگشت به ایران پس از چند روز با هم تیمی‌هایش تسویه حساب خواهد کرد، اعتماد آن‌ها را جلب کرده اما در حال حاضر از دسترس خارج است.

---------------------------------------
واکنش سرپرست تیم ملی امید به شایعه کلاهبرداری
سرپرست تیم ملی امید نسبت به خبر کلاهبرداری در این تیم در زمان حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان واکنش نشان داد.
از صبح امروز خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یکی از بازیکنان تیم ملی امید در زمان حضور این تیم در تاشکند با بیان مشکلات مالی عدیده خود از حدود دوسوم کاروان و حتی اعضای کادرفنی درخواست مالی داشته و پس از جلب اعتماد آن‌ها و گرفتن این پول به آن‌ها قول داده که در زمان بازگشت به ایران مبلغ قرض گرفته را بازخواهد گرداند، اما او پس از بازگشت کاروان تیم تهران از دسترس خارج شده است.
فراز فاطمی سرپرست تیم ملی امید در واکنش به این خبر اظهار داشت: این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم، زیرا بازیکنان تیم امید برای حضور در اردو از فیلتر‌های فنی و اخلاقی رد شده‌اند. تیم ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا از لحاظ نظم و انضباط و اخلاق جزو الگو‌های جام بود. ضمن اینکه در طول حضورمان در ازبکستان در کل یک روز آن هم یک ساعت و نیم برای خرید بیرون رفتیم و به هتل بازگشتیم. مجموع رفت و آمد ما دو ساعت نشد حتی بسیاری از نفرات چیزی هم نخریدند که کسی بخواهد پولی از آن‌ها بگیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*