اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305655
تاریخ انتشار: 1401/03/29 13:10
استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران کاشمر:
استاندار خراسان رضوی در جمع خبرنگاران شهرستان کاشمر در خصوص گرانی کالاها گفت: زمانی که از یک وضعیتی به وضعیت دیگری منتقل می‌شویم خیلی از موضوعات ممکن است که تحت تأثیر قرار بگیرند؛ گرانی کالاها هم در طول زمان مدیریت خواهد شد تا به ثبات و تعادل برسیم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از ترشیز خوان؛ یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان کاشمر در ۲۷ خرداد در جمع خبرنگاران ترشیز کهن در پاسخ به این سؤال که شهرستان کاشمر به عنوان چهارمین شهر زیارتی کشور در حوزه زیرساخت ها با مشکلاتی از جمله نبود هتل مواجه است چه تصمیمی مد نظر دارند؟ گفت: ما آمادگی داریم حمایت‌های لازم را انجام دهیم؛ سرمایه گذاران با توجه به زمینه فرهنگی و گردشگری که در شهرستان کاشمر فراهم است دعوت شوند و در این شهرستان سرمایه گذاری کنند و ما هم زمینه‌های سرمایه گذاری بخش مردمی و خصوصی را فراهم می‌کنیم.

وی در خصوص علت گرانی کالاها در طی طرح ساماندهی یارانه ها که قرار بود چهار قلم کالا افزایش قیمت داشته باشد اما کالاهای زیادی گران شد بیان داشت: چهار قلم کالا مشمول یارانه بودند که به عنوان مردمی سازی یارانه از این شرایط خارج شد و طبیعی است زمانی که از یک وضعیتی به وضعیت دیگری منتقل می‌شویم خیلی از موضوعات ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد و قطعا در طول زمان مدیریت خواهد شد که به ثبات و تعادل برسیم.

استاندار خراسان رضوی در خصوص مشکلات جاده شادمهر به کاشمر و اختلاف نظر بین ادارات مربوطه بیان کرد: این موضوع مدیریت می شود؛ به مسئولین مربوطه هم ابلاغ می‌کنیم که اشکالات جاده برطرف شود.

برچسب ها:
ترشیز خوان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*