اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305666
تاریخ انتشار: 1401/03/30 20:40
عضو کمیسیون صنایع و معادن بیان کرد: این وزارتخانه اگر نکته ای در عرضه خودرو در بورس کالا داشت، باید آن را بررسی و رفع می کرد و بعد دست به چنین اقدامی میزد، نمی‌شود یک وزارتخانه یک شبه خواب نما شود و صبح اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از افق تهران؛ لطف الله سیاهکلی در مورد اقدام یکباره وزارت صمت در لغو عرضه خودرو در بورس کالا گفت: وزارت صمت ربطی به توزیع ندارد و این وزارتخانه باید تنظیم بازار کند این وزارتخانه هنوز متوجه نیست که مکانیزم تنظیم بازار ندارد و باید توضیح دهد که برنامه اش برای بازار خودرو چیست؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: ما فکر می کنیم اگر روش جدیدی بیاوریم که کسی کار نکرده باشد روش درستی است در صورتی که اینگونه نیست ما باید فهم درست از بازار و نیاز مشتری داشته باشیم و براساس آن فهم مقررات تنظیم بازار را طراحی کنیم و مکانیزم تنظیم بازار را داشته باشیم و براساس آن مکانیزم کاری که منطقی است را انجام دهیم .

وی ادامه داد: وزارت صمت برنامه مشخص، منطقی و عقل پسند ندارد و باید به کسانی که ثبت نام و پول واریز کردند، کد بورسی گرفتند پاسخ دهند و ضرر و زیان آنها را جبران کنند چراکه در این زمینه به مردم ظلم شده است.

سیاهکلی خاطر نشان کرد: این وزارتخانه باید اگر نکته ای در عرضه خودرو در بورس کالا داشت، بررسی و آن را رفع می کرد و بعد دست به چنین اقدامی میزد، نمی شود یک وزارتخانه یک شبه خواب نما شود و صبح اقدام کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*