اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305685
تاریخ انتشار: 1401/04/01 16:13
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: برای فراهم کردن استاندارد‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ دسته یک و لیگ برتر در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران انزلی به حداقل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از کاشف خبر / جهانبخش آرمان در حاشیه بازدید از ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی گفت: برای فراهم کردن استاندارد‌های لازم در این ورزشگاه حداقل ۱۰ میلیارد تومان و برای سکو‌های ضلع شمالی و جنوبی نیز حداقل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


وی افزود: سکو‌های ورزشگاه فاقد ظرفیت لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر است، علاوه بر این باید بلیط فروشی به صورت الکتریکی و ظرفیت به اندازه باشد و هواداران و تماشاگران بپذیرند که بر اساس ظرفیت و گنجایش در ورزشگاه حضور پیدا کرده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.
آرمان ادامه داد: جلسات مختلفی با شرکت توسعه وزارت ورزش برگزار شده و پیش بینی می‌شود برای اتمام آن زمان ببرد تا شرایط استاندارد فراهم شود.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اگر همت استانی باشد می‌توانیم شرایط میزبانی را برای ملوان در گیلان فراهم کنیم تصریح کرد: مسئولان شهرستانی با پیگیری‌های ویژه‌ای که داشتند بخشی از این مشکلات را حل کردند، اما مشکلات ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندر انزلی در یک شب و یک ماه قابل حل نیست.
جهانبخش آرمان خاطر نشان کرد: اکثر اماکن ورزشی در شهرستان‌های رشت، انزلی و تالش فرسوده هستند و استاندارد‌های لازم برای بازی‌های لیگ یک و برتر را ندارند و در این ورزشگاه‌ها منهای ورزشگاه انزلی از چمن مصنوعی استفاده شده است، غیر از مشکلات چمن مصنوعی همه ورزشگاه‌های گیلان دچار اشکال بوده و در حوزه زیرساختی از استان‌های کم برخوردار هستیم.

منبع ؛ صدا وسیما

برچسب ها:
کاشف خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*