اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305691
تاریخ انتشار: 1401/04/02 00:13
مدیرکل کمیته امداد استان یزد:
مدیرکل کمیته امداد استان یزدبا اشاره به تفاهم‌نامه منعقده میان دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزد و کمیته امداد استان از ارائه خدمات رایگان به 300 نفر از کودکان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از طلوع یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: یکی از اقدامات اساسی و مهم این نهاد ارائه خدمات درمانی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت های داخل و بیرون سازمان جهت نیل به هدف سلامتی حداکثری مددجویان تحت پوشش می‌باشد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده میان دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزد و کمیته امداد استان بیان کرد: در این طرح خداپسندانه 300 نفر از کودکان 6 تا 12 سال تحت پوشش کمیته امداد شهرستان یزد (مناطق 1و2) که دارای مشکلات دهان و دندان می باشند در قالب تفاهم‌نامه به دانشکده مذکور معرفی گردیده و در آنجا بصورت رایگان به ایشان خدمات ارائه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ضمن تشکر از همت پزشکان نیک اندیش و خیّر دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی یزدگفت: با همکاری بین طرف‌های تفاهم‌نامه و همچنین سایر دستگاه های درمانی استان که برای سلامت مددجویان از پیشگیری تا درمان در جریان است، امیدوارم این همکاری و همیاری های بسیار مهم و تاثیر گذار، رضایت عیال الله که رسالت ما خدمت به ایشان است صورت پذیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 1400 بیمار صعب‌العلاج و خاص همچنین380 بیمار سالمند زمین‌گیر نیز تحت حمایت کمیته امداد هستند که با توجه به شرایط بیماری و هزینه های بالای درمان نیاز به مساعدت خیرین نیکوکار می‌باشد و مردم شریف استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، مراجعه به مراکز نیکوکاری و یا واریز به شماره کارت 6037998136777777 به نام کمیته امداد کمک های خود را برای خانواده های نیازمند انجام دهند.

برچسب ها:
طلوع یزد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*