اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3057
تاریخ انتشار: 1393/09/27 12:27
یکی از بانوان مسافر این قطار تلفنی به ایرنا گفت:با وجود توقف قطار مسافری در ایستگاه گل محک، اقدامی برای جابجایی مسافران صورت نگرفته و مسافران در قطار بلاتکلیف هستند.

عصرجهان به نقل از ایرنا -تعدادی از مسافران قطار تهران ، اندیمشک صبح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکردند:به دلیل شکستگی خط آهن، قطارهای مسافری از ساعت هشت و 30 دقیقه صبح امروز در ایستگاه های مسیر متوقف شده اند.

یکی از بانوان مسافر این قطار تلفنی به ایرنا گفت:با وجود توقف قطار مسافری در ایستگاه 'گل محک'، اقدامی برای جابجایی مسافران صورت نگرفته و مسافران در قطار بلاتکلیف هستند.

وی اظهارکرد:ماموران راه آهن، حاضر به باز کردن در قطار برای خروج مسافران و استراحت در ایستگاه گل محک نبوده ضمن اینکه سرویس های بهداشتی نیز به روی مسافران بسته شده است.

تعدادی از مسافران نیز با انتقاد از مشکلات و حوادث متعدد پیش آمده در مسیر خط آهن تهران ، خوزستان و فرسودگی خطوط راه آهن این مسیر اظهارکردند: به رغم افزایش چند برابری نرخ بلیت قطار، خدمات رسانی راه آهن به مسافران به حداقل رسیده است.

در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا با 'حسین علی مریدی' مدیر روابط عمومی راه آهن ناحیه زاگرس، نامبرده از این حادثه اظهار بی اطلاعی کرده و پاسخ شفافی ارائه نکرد.

به دلیل فرسودگی خط آهن تهران ، جنوب در محدوده اندیمشک - دورود امسال تاکنون 9 حادثه خروج قطار باری از خط رخ داد.

آخرین خبر حاکیست، مشکل خط آهن ایستگاه گل محک در ساعت 11 صبح برطرف شده و حرکت قطارهای مسافری در این مسیر از سر گرفته شد.

اداره کل راه آهن ناحیه زاگرس در خوزستان دارای 12 ایستگاه با حوزه استحفاظی 222کیلومتر نقش مهمی در جابجایی بار و مسافر از خوزستان به تهران و مناطق مرکزی کشور دارد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*