اخبار عمومی
اعلام وصول 2
305701
تاریخ انتشار: 1401/04/03 16:19
عامل بزرگ توزیع مواد مخدر برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت ها و مختومه شدن پرونده های اجرا نشده با همکاری برخی از کارمندان دولتی در شهرستان های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعل شده و همچنین سنگ قبر کرده بود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سجاد اسدی مهر روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: پس از تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرای عمومی شهرستان شوش و اشراف اطلاعاتی شعبه دادستانی و همچنین حضور عوامل انتظامی، یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در شوش شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این محکوم متواری در شهرستان شوش توسط شعبه دادستانی شناسایی و ضمن حضور اینجانب در صحنه در یک عملیات غافلگیرانه باهمکاری پلیس شهرستان شوش در مخفیگاهش دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به گستردگی اقدامات محکوم دستگیر شده گفت: نامبرده یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر است که اقدام به ترانزیت وسیع مواد مخدر از شهرستان های همجوار به داخل شوش کرده و در سال های اخیر در انتقال مواد مخدر نقش زیادی داشته است.

اسدی مهر ادامه داد: عامل بزرگ توزیع مواد مخدر برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت ها و مختومه شدن پرونده های اجرا نشده با همکاری برخی از کارمندان دولتی در شهرستان های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعل شده و همچنین سنگ قبر کرده بود.

وی گفت: پس از ارائه مدارک فوت این مجرم به دادسرای شوش از سوی بستگان، صحت و سقم موضوع مورد بررسی قرار گرفت که پس از چندین ماه اقدامات اطلاعاتی زنده بودن شخص محرز و پس از شناسایی محل اختفا، با حضور بنده در صحنه و هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر و برای شناسایی عوامل جعل و سایر موارد در حال بازجویی است.

 دادستان شوش تاکید کرد: امنیت و آسایش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و با مخلان نظم و امنیت همچنین سوداگران مواد مخدر برخورد سریع، جدی، قاطعانه و بدون مسامحه به عمل خواهد آمد.

منبع:ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*